Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Voor mij is dit draadje een stukje nostalgie uit de tijd dat we eind 2013 nog met zeven en halve Tesla rondreden in Nederland. En zelfs toen schommelde het succespercentage in dit draadje al onder de tien procent. Kortom, je bent doorgaans kansloos als je hier vraagt wie het was die je ergens gezien had. Toch doe ik nog maar eens een vergeefse poging.

Mijn dochter moest vandaag hockeyen tegen Hurley in Amstelveen. Op het grote parkeerterrein van gras, dat gelukkig was bedekt met stalen platen (ik heb al eens een pijnlijke ervaring met een grasveld bij een Amstelveense hockeyclub beschreven in het Tesla gebeurtenissen draadje), zag ik een zilveren Model S staan met SNP in het kenteken. Een 'broeder', denk ik dan, bij het zien van een classic, en vrijwel net zo oud als de mijne (SNN). Toen twijfelde ik al of ik dat hier zou plaatsen. Later hoorde ik dat de (overigens uitstekende) scheidsrechter van de wedstrijd van mijn dochter zijn tesla sleutel op het veld had verloren (wel weer gevonden gelukkig). Nu weet ik natuurlijk niet zeker of dat de eigenaar is van de zilveren SNP, maar nu kan ik me toch niet meer beheersen. En dus... (tromgeroffel, en daar komen ze dan, de inmiddels legendarische woorden)....iemand van hier?
 
@jm71 Was natuurlijk in de BloesemTuin om daarna nogmaals 6x die heuvel op te gaan.
 

Attachments

  • IMG_7124.JPG
    IMG_7124.JPG
    658.3 KB · Views: 62
Leuk dat er zo'n hoge concentratie Tesla's was vanmiddag bij wandelgebied Werk aan het Spoel richting Everdingen (2 S'en en mijn X), maar hopelijk niet van hier: de zwarte S die daar achteruit draaide en een voetganger een flinke zet gaf met zijn kont. Zo'n groot scherm... maar je moet er wel op kijken als je achteruit rijdt. Een excuus aan de man was ook wel netjes geweest. Ik had de neiging naar hem toe te lopen en even excuses aan te bieden namens alle Tesla/EV-rijders. Nu liep hij geschokt weg, roepend "je hoort ze ook niet, die rotdingen!"...
 
Voor mij is dit draadje een stukje nostalgie uit de tijd dat we eind 2013 nog met zeven en halve Tesla rondreden in Nederland. En zelfs toen schommelde het succespercentage in dit draadje al onder de tien procent. Kortom, je bent doorgaans kansloos als je hier vraagt wie het was die je ergens gezien had. Toch doe ik nog maar eens een vergeefse poging.

Mijn dochter moest vandaag hockeyen tegen Hurley in Amstelveen. Op het grote parkeerterrein van gras, dat gelukkig was bedekt met stalen platen (ik heb al eens een pijnlijke ervaring met een grasveld bij een Amstelveense hockeyclub beschreven in het Tesla gebeurtenissen draadje), zag ik een zilveren Model S staan met SNP in het kenteken. Een 'broeder', denk ik dan, bij het zien van een classic, en vrijwel net zo oud als de mijne (SNN). Toen twijfelde ik al of ik dat hier zou plaatsen. Later hoorde ik dat de (overigens uitstekende) scheidsrechter van de wedstrijd van mijn dochter zijn tesla sleutel op het veld had verloren (wel weer gevonden gelukkig). Nu weet ik natuurlijk niet zeker of dat de eigenaar is van de zilveren SNP, maar nu kan ik me toch niet meer beheersen. En dus... (tromgeroffel, en daar komen ze dan, de inmiddels legendarische woorden)....iemand van hier?

Als classic eigenaar (SNS) ben ik vaak op hockeyvelden door het gehele land te vinden. We komen elkaar vast wel eens tegen.
 
  • Helpful
Reactions: Billy
View attachment 222430 Oh oh na alle discussies over FastNed gewoon alweer gratis laden en nog AH Bonuspunten verzamelen ook.

Iemand van hier o_O?
Ik had het kunnen zijn, maar ik doe het zelden, ga echt niet 65 meter extra lopen om gratis te laden, jij wel? En heb je dan eerst RedBull nodig om die afstand te halen? En trap je het blikje dan plat in plaats van het netjes weg te gooien? :p