Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb wel eens gehoord van iemand uit dat soort landen, dat je met dit gedrag banen creëert, namelijk bij de reinigingsdienst of wat daar voor door moet gaan. Als je je eigen rommel opruimt pak je iemands baan af.

Tja, hier ben ik het volkomen mee oneens. Ik keur het 100% af. Het geeft wel een inkijjkje in hoe sommigen denken.
Het is maar goed dat die makker niet in China woont. Daar zou ie zoveel minpunten in Xi Jinping's database krijgen dat ie geen verzekering meer kan afsluiten. Ook geen hypotheek afsluiten en internationaal vliegen mag ie ook niet meer ;)
 
  • Funny
  • Informative
Reactions: Legionary and Mars1
Sec Rotterdam vandaag, eind van de middag.

7D6E8B0F-34F5-4168-A15F-0B660FD73846.jpeg
 
Ik heb wel eens gehoord van iemand uit dat soort landen, dat je met dit gedrag banen creëert, namelijk bij de reinigingsdienst of wat daar voor door moet gaan. Als je je eigen rommel opruimt pak je iemands baan af.

Tja, hier ben ik het volkomen mee oneens. Ik keur het 100% af. Het geeft wel een inkijjkje in hoe sommigen denken.

Tegenwoordig werk je dan het afronden van taakstraffen tegen..
 
Ik heb wel eens gehoord van iemand uit dat soort landen, dat je met dit gedrag banen creëert, namelijk bij de reinigingsdienst of wat daar voor door moet gaan. Als je je eigen rommel opruimt pak je iemands baan af.

Tja, hier ben ik het volkomen mee oneens. Ik keur het 100% af. Het geeft wel een inkijjkje in hoe sommigen denken.
Daar wordt niks gereinigd. Net zo erg als in Egypte. Geen olie of gas dus arm. Loop dan eens rond in Oman. Geen vuil te bekennen. Als je een vieze auto hebt word je bekeurd tenzij je kunt aantonen dat je net uit de woestijn komt. Geweldig land, echt de moeite waard!!
 
  • Informative
Reactions: Johan4444
Tsja. Als het grappig bedoeld is ontgaat me wat.
Euh, individuele vrijheden, weet je wel. Brave New World, 1984, etc.

Die referenties zijn meer dan een halve eeuw oud natuurlijk. Voor wie van meer hedendaagse (en meer wetenschappelijke) dingen houdt: "Life 3.0" van Max Tegmark (nauwelijks een jaar oud) is écht goede lectuur! (zou in een omgekeerde 1984-wereld verplichte lectuur moeten zijn :))
 
  • Like
Reactions: job-lek
Zaterdagavond (15/12). Een midnight grey MX met donkere wielen op het laadplein Oliemolenhof (bij Fluor). Ik (zwarte MX op zilverkleurige standaard Slipstreams (winterste))stond aan de andere kant, aan de kant van het plein (bij “Het Lokaal”) te laden (was in Fluor voor een fotoklusje, Grandmaster Flash)