Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
2CD123AF-9CA0-4A8C-A0A7-1FF871BEB1C8.jpeg

67CA719C-90B4-4AC8-AC25-6A9601867674.jpeg
Vandaag in Duitsland gespot, wat een toepasselijke kenteken.
 
  • Like
Reactions: RobsEV and CO2CLEAN
Vanochtend kop-staart met 4 auto's op de A12 bij Woerden. De voorste was een X. Iemand van hier?
Daar heb ik ongelofelijk veel schrik voor. Zelfs op stand 2 houdt de auto maar een seconde afstand tot de voorligger, maar dat is nog altijd meer dan wat ik vroeger aan afstand hield, laat staan dat mijn achterliggers zo een afstand aanhouden. Ik ga echt niet korter op mijn voorligger rijden nu ik besef dat zelfs een computer die er een hele seconde reactietijd af kan snijden tov wat ik menselijk kan dergelijke afstand houdt. Maar ik heb er dus ook al eentje gehad die met zijn bestelwagen z'n voorwielen deed blokkeren omdat hij niet had gezien dat mijn autopilot aan het remmen was.
 
...Maar ik heb er dus ook al eentje gehad die met zijn bestelwagen z'n voorwielen deed blokkeren omdat hij niet had gezien dat mijn autopilot aan het remmen was.

ik begrijp wat je wil zeggen...
maar als die kerel in zijn bestelwagen niet gezien had dat de autopilot remt, dan zou hij ook niet zien dat de humanpilot remt.
zelfde resultaat.

maar als de human pilot auto pilot heeft ingeschakeld, dan kan de human pilot wat meer aandacht hebben voor achterliggers die niet aandachtig genoeg zijn, (klassiek bvb omdat ze met de smartphone bezig zijn.) en eventueel proberen uit te wijken, of worst case zich schrap te zetten....
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Eerste M3 die ik "in het wild" spot, op de flightforum van Eindhoven gister. Met wit interieur en 19" (gok ik), maar niet performance van een afstand te zien. Ik was helemaal blij om en iet het aan mijn collega's zien die het blijkbaar al vaker hadden gezien deze week. Iemand van hier? Dan had je toch wel in een vak kunnen parkeren, het was tijdens de vakantie voor eens niet zo druk op de parking ;).
 

Attachments

  • 20190308_151247.jpg
    20190308_151247.jpg
    531.1 KB · Views: 46