Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist op Dumpert; voorval van een gek in Rotterdam:

Doorgedraaide gek speelt graag GTA

Bij 2.18 zie je dat 1 van de auto’s die zwaar beschadigd is een Model 3 is met kenteken ZJ-299-F. De auto is net een week oud, heeft 64K gekost. En dan dit...

Iemand van hier?

Erg jammer van die Tesla maar die andere auto’s zijn voor de eigenaars misschien wel waardevoller dan de Model 3. En gelukkig geen mensen overreden met die tank..
 
  • Like
Reactions: Adm and Mad P***y
Vandaag bij de SuC Urmond kennis gemaakt met een nieuwe Tesla brother uit Maastricht. Lees “kennis maken” ook als “uit de brand helpen”. De beste man had, samen met zijn vader, anderhalf uur daarvoor zijn nieuwe Tesla M3 in Tilburg opgehaald, en kennelijk is de delivery tegenwoordig niet meer dan, “dit is de voorkant, daar is de achterkant, daar zit het stuur, daar het gaspedaal, stokkie rechts is voor vooruit of achteruit, dit zijn je sleutels en go! (Krijgen die delivery snuiters (m/v) tegenwoordig nog wel een training over de functies van de auto’s , of zijn het van die uitzendkrachten die morgen bij de bloemenveiling kratten staan te schuiven?)

Hij was in Urmond gestopt om even bij te laden en vroeg zich af hoe dat supercharge systeem werkte, hij keek nogal reddeloos want hij had nog geen pasje van de leasemaatschappij ontvangen. “Dat is nou het mooie van SuperChargen, je hebt geen pasje nodig”. De laadpaal checkt of het een geregistreerde Tesla is en er wordt via jouw Tesla account afgerekend. Zijn vader had in Tilburg nog gevraagd hoe het met winterbanden zat. Daar konden ze hun geen antwoord op geven. Ik heb ze maar naar een van de bandentoko’s (kwikmaster, eurofit, etc ) verwezen, kwestie van de juiste maat en of het aan de Tesla specificaties voldoet, daarvoor hoef je niet speciaal naar een Tesla vestiging te karren. Verder nog wat uitgelegd, veel mooie veilige kilometers toegewenst en ze konden hun reis verder voortzetten.

Ik hoop dat deze delivery glitch in Tilburg eenmalig was, gelukkig kon hij vertrouwen op een broeder uit zijn nieuwe familie ;)
 
Vandaag bij de SuC Urmond kennis gemaakt met een nieuwe Tesla brother uit Maastricht. Lees “kennis maken” ook als “uit de brand helpen”. De beste man had, samen met zijn vader, anderhalf uur daarvoor zijn nieuwe Tesla M3 in Tilburg opgehaald, en kennelijk is de delivery tegenwoordig niet meer dan, “dit is de voorkant, daar is de achterkant, daar zit het stuur, daar het gaspedaal, stokkie rechts is voor vooruit of achteruit, dit zijn je sleutels en go! (Krijgen die delivery snuiters (m/v) tegenwoordig nog wel een training over de functies van de auto’s , of zijn het van die uitzendkrachten die morgen bij de bloemenveiling kratten staan te schuiven?)

Hij was in Urmond gestopt om even bij te laden en vroeg zich af hoe dat supercharge systeem werkte, hij keek nogal reddeloos want hij had nog geen pasje van de leasemaatschappij ontvangen. “Dat is nou het mooie van SuperChargen, je hebt geen pasje nodig”. De laadpaal checkt of het een geregistreerde Tesla is en er wordt via jouw Tesla account afgerekend. Zijn vader had in Tilburg nog gevraagd hoe het met winterbanden zat. Daar konden ze hun geen antwoord op geven. Ik heb ze maar naar een van de bandentoko’s (kwikmaster, eurofit, etc ) verwezen, kwestie van de juiste maat en of het aan de Tesla specificaties voldoet, daarvoor hoef je niet speciaal naar een Tesla vestiging te karren. Verder nog wat uitgelegd, veel mooie veilige kilometers toegewenst en ze konden hun reis verder voortzetten.

Ik hoop dat deze delivery glitch in Tilburg eenmalig was, gelukkig kon hij vertrouwen op een broeder uit zijn nieuwe familie ;)
Ik kreeg een uitleg van dik 45 minuten op 1 maart over alle details in mijn auto, inclusief het goed zetten van instellingen en de app, maar ook toen kwam de SuC niet aan de orde en stond ik ook even te denken toen een paar dagen later de stekker niet paste. Gelukkig zag ik toen de Model 3 Priority stalls en een andere stekker. Die heb ik toen maar geprobeerd.

Ik probeerde te zeggen dus dat de uitleg prima kan zijn, maar blijkbaar uitleg over de SuC er niet bij zit
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Vandaag bij de SuC Urmond kennis gemaakt met een nieuwe Tesla brother uit Maastricht. Lees “kennis maken” ook als “uit de brand helpen”. De beste man had, samen met zijn vader, anderhalf uur daarvoor zijn nieuwe Tesla M3 in Tilburg opgehaald, en kennelijk is de delivery tegenwoordig niet meer dan, “dit is de voorkant, daar is de achterkant, daar zit het stuur, daar het gaspedaal, stokkie rechts is voor vooruit of achteruit, dit zijn je sleutels en go! (Krijgen die delivery snuiters (m/v) tegenwoordig nog wel een training over de functies van de auto’s , of zijn het van die uitzendkrachten die morgen bij de bloemenveiling kratten staan te schuiven?)

Hij was in Urmond gestopt om even bij te laden en vroeg zich af hoe dat supercharge systeem werkte, hij keek nogal reddeloos want hij had nog geen pasje van de leasemaatschappij ontvangen. “Dat is nou het mooie van SuperChargen, je hebt geen pasje nodig”. De laadpaal checkt of het een geregistreerde Tesla is en er wordt via jouw Tesla account afgerekend. Zijn vader had in Tilburg nog gevraagd hoe het met winterbanden zat. Daar konden ze hun geen antwoord op geven. Ik heb ze maar naar een van de bandentoko’s (kwikmaster, eurofit, etc ) verwezen, kwestie van de juiste maat en of het aan de Tesla specificaties voldoet, daarvoor hoef je niet speciaal naar een Tesla vestiging te karren. Verder nog wat uitgelegd, veel mooie veilige kilometers toegewenst en ze konden hun reis verder voortzetten.

Ik hoop dat deze delivery glitch in Tilburg eenmalig was, gelukkig kon hij vertrouwen op een broeder uit zijn nieuwe familie ;)
ik heb op 29/30 maart hetzelfde meegemaakt bij de verschillende SuC's... nieuwe Tesla rijders die geen idee hadden hoe het nou echt werkte. Deed de uitleg overigens met plezier, maar geeft wel aan dat er op piektijden wel eens het eea bij inschiet bij het afleveren...
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
Waar gaat de reis naartoe XFrank?

P.S: Kan je mensen taggen op dit forum?
@ en dan eerste letters van de naam en vervolgens selecteren(groen)
339907CE-7E12-4572-B4F4-68BD784A00F2.jpeg