Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Uhhh was erg druk bezig om niet fout te rijden in het voor mij onbekende Eindhoven. Zit te denken aan of ik een zwaaiende leeuw op een fiets heb gezien...

Haha, nee, ik zat niet op de fiets, maar motorfiets ... ik kwam je achterop rijden en seinde een paar keer met mijn grote licht. Je ging meteen op je remmen (of was het re-gen???) en ik sloeg af naar rechts. Zag meteen dat jij het was vanwege de reclame :)
Maar wat zag je MS er prachtig uit, was even een kort moment van bewondering! Nu ben ik iets in de war, want in je avatar staat een zwarte en ik zou toch echt zweren dat je in een rode reed
 
Ja dan heb ik je gezien! :). Remmen kan idd goed re-gen zijn geweest. En hij is echt pikzwart. En ik was daar om 15 uur. En de beroemde Sig-rode uit Eindhoven was vandaag niet in Eindhoven weet ik uit betrouwbare bron....
 
Zelf rijd ik een BMW 1300GT en de vrouw een Ducati 1199 Panigale S. Zij is duidelijk de snelste. Hoop dat de Tesla haar niet teleurstelt ;-)
Als je van racers houdt zal de duc je wel aanspreken :). Denk dat ie ietsje sneller is dan de Tesla ;-)

6aje5aty.jpg
 
Heren Duc en RSV

Alhoewel van smaakvolle Italiaanse makelij zijn jullie brommers zijn hier tóch 'off-topic' :smile:

(én ze maken enorme rustverstorende pokkeherrie tijdens mooi zonnige weekeinden, kruipen irritant voor bij stoplichten en gaan dan schuin voor je staan en reageren dan net irritant iets te laat op groen, rijden vrijwel altijd & overal met rijbewijsvergruizende snelheden, etc.etc. Maar begrijp me goed, ik juich ondanks alles motorrijden sterk toe; er is nog steeds een groot tekort aan orgaandonoren :wink:)
 
reageren dan net irritant iets te laat op groen
Het grappige is ook dat de motorrijders nog niet in de gaten hebben dat zij niet meer het snelst weg zijn bij het stoplicht. Ik heb met mijn Ampera soms al de behoefte om een motorrijder op te duwen. Dat wordt straks waarschijnlijk nog veel erger... ;-)

Gewoon een paar keer een wedstrijdje doen met een motorfiets. Krijgen ze vanzelf respect en sluiten ze achter je aan... :)
 
Heren Duc en RSV

Alhoewel van smaakvolle Italiaanse makelij zijn jullie brommers zijn hier tóch 'off-topic' :smile:

(én ze maken enorme rustverstorende pokkeherrie tijdens mooi zonnige weekeinden, kruipen irritant voor bij stoplichten en gaan dan schuin voor je staan en reageren dan net irritant iets te laat op groen, rijden vrijwel altijd & overal met rijbewijsvergruizende snelheden, etc.etc. Maar begrijp me goed, ik juich ondanks alles motorrijden sterk toe; er is nog steeds een groot tekort aan orgaandonoren :wink:)
Nee, die Fiat van jou is een lekker stil bakkie:rolleyes:
 
Heb er een gespot! Net op de A10 nam hij S103 en ik ging er bij S102 af.

Een zwarte met 21" :)
Congrats!! Als je nog 6 weken wacht kan je er in deze regio nog eentje spotten ;-)
Hier is het al erger... zelfs de vrouw belt uit de auto gisteren dat ze er eindelijk eentje heeft zien rijden op de A4 Adam --> Den Haag, rond uur of half twaalf in het zilver bij Leiderdorp
 
Nee, die Fiat van jou is een lekker stil bakkie:rolleyes:

Niet echt nee :biggrin:

Het grote verschil zit 'm in dat ik niet in een felgekleurd condoom gehuld op zonnige weekeinden met 80/90/100+ ga rondscheuren over mooie kronkelende 60-dijkjes en door allerlei 30-zones die de onmetelijke pech hebben aan een mooie brommerroute te liggen. Spijkermatten & waterkanonnen, da's het enige dat helpt :mad:

Laten we nu maar ophouden over die brommers. Teveel off-topic, haha.
 
Niet echt nee :biggrin:

Het grote verschil zit 'm in dat ik niet in een felgekleurd condoom gehuld op zonnige weekeinden met 80/90/100+ ga rondscheuren over mooie kronkelende 60-dijkjes en door allerlei 30-zones die de onmetelijke pech hebben aan een mooie brommerroute te liggen. Spijkermatten & waterkanonnen, da's het enige dat helpt :mad:

Laten we nu maar ophouden over die brommers. Teveel off-topic, haha.

De oplossing voor de dijkjes in de zomer? : ZERO MOTORCYCLES – The Electric Motorcycle Company - Official Site
 
View attachment 34935View attachment 34936

Inderdaad ook er leuk, hier op zandvoort zeker voor de beginners op de brommert omdat de baan wat breder is. Misschien het Tesla profiel aanpassen met hoog gehalte circuit rijders:smile:

Assen is veel beter geschikt voor brommer want geen bandenstapels etc. heb je minder ijzer pinnen nodig als je niet kan blijven zitten.
Heb een circuitdraadje aangemaakt:)