Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
De Zwitsers komen!

Vandaag rond 16:45 via de A9 Haarlem in: een 85 met Zwitsers (!) kenteken. Kon nog net een blurrycam maken. Niet goed te zien op de foto, wel in het echt: witte auto's worden snel vies... :tongue:

tesla_sighting.jpg
 
A2 richting Utrecht. Lijkt op een tijdelijke Zwitserse plaat oid? Maar waarom rijdt hij dan richting noorden?
zasesady.jpg
Apart, eerder in dit topic staat ook al een Zwister die in NL rijd met een Model S.

Ik kwam er vanmorgen op de A27 eentje tegen, hij kwam mij tegemoet rijden. Een zwarte.

Vanmiddag reed ik samen met mijn collega over de A27 en A58 naar huis toe, dat was wel leuk. Mensen keken raar toen twee Model S'en achter elkaar over de snelweg reden :)
 
Zei ik vanmiddag ook. 'Dat wordt nog een heel eindje rijden naar Wenen.'
Maar op een autotrein (Utrecht?) of auto-ambulance gaat natuurlijk ook. Beter zelfs.
Is volgens mij een Oostenrijkse plaat met het wapen van Wenen. Lijkt idd erg veel op de Zwitserse vlag.

- - - Updated - - -

Nee, was ook nog naar de tandarts, vanmiddag. (Unrelated issues :cool:)
En zoals verwacht is het fotograferen van een zwarte auto met donkergrijze velgen in het donker geen succes. Dan heb je blijkbaar andere apparatuur dan een iPhone of Sony Cyber-shot nodig.
@paulusdb heb je al foto's van de bolide?