Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Aan de andere kant staan wij Nederlanders in het buitenland niet bekend als het meest sociale volk in Europa. De conclusie, hoewel voorbarig, dringt zich wel op.
Het is helaas ook het eerste dat in mij opkomt. Natuurlijk kan het zijn dat hij in het ziekenhuis ligt of een andere erge reden heeft om zijn auto te moeten laten staan. Maar de kans dat iemand denkt "mwa, parkeren is een ramp in Londen en er zijn hier toch niet veel Tesla's, dus laat maar even lekker staan" lijkt mij waarschijnlijker. Maar Ivo-G heeft ergens wel gelijk dat dat te snel oordelen is, al wordt er op Facebook en in twee verschillende threads hier nou eenmaal veel aandacht voor dit item gevraagd en dan komen er nou eenmaal reacties.
 
Nederlanders zijn collectief het meest gulle volk van Europa (inzake ontwikkelingshulp etc.), en dat weet zowat iedereen. Dit lijkt me anderzijds niet meer een grappig verhaal. Eigenaar heeft een probleem vermoedelijk.
 
Het is helaas ook het eerste dat in mij opkomt. Natuurlijk kan het zijn dat hij in het ziekenhuis ligt of een andere erge reden heeft om zijn auto te moeten laten staan. Maar de kans dat iemand denkt "mwa, parkeren is een ramp in Londen en er zijn hier toch niet veel Tesla's, dus laat maar even lekker staan" lijkt mij waarschijnlijker. Maar Ivo-G heeft ergens wel gelijk dat dat te snel oordelen is, al wordt er op Facebook en in twee verschillende threads hier nou eenmaal veel aandacht voor dit item gevraagd en dan komen er nou eenmaal reacties.
We hadden dus gelijk. Het was een eikel. Hij is vandaag vertrokken.
 
We hadden dus gelijk. Het was een eikel. Hij is vandaag vertrokken.
Okay, next.

Ik meen dat heel lang geleden werd gesignaleerd dat deze taxi de 2-stalls SuC in Nimes graag bezet houdt. Dit was afgelopen zaterdag. Toen wij aankwamen, was hij klaar met laden. Niemand te zien. 40 minuten later nog steeds.

Twee stalls... je zal maar op doorreis zijn en iemand Is je net voor op de enige vrije stall...
 
Alhoewel ik de ergernissen ook interessant vind, is het misschien leuker om die op een ander plekje op het forum los te laten? Dit draadje leek mij toch vooral bedoeld voor het positieve aan andere Tesla's tegenkomen, zoals wanneer je je afvraagt of het wellicht een ander forumlid is. Of tenminste, ik volgde dit topic zelf altijd voor wat luchtig leesvoer (en foto's) :)
 
  • Like
Reactions: Nowyony
Alhoewel ik de ergernissen ook interessant vind, is het misschien leuker om die op een ander plekje op het forum los te laten? Dit draadje leek mij toch vooral bedoeld voor het positieve aan andere Tesla's tegenkomen, zoals wanneer je je afvraagt of het wellicht een ander forumlid is. Of tenminste, ik volgde dit topic zelf altijd voor wat luchtig leesvoer (en foto's) :)

+1, zo kwam ik (om meteen een duwtje in de goede richting te geven) zaterdag 7 mei rond 17:00 een bruine MS tegen op de Utrechtseweg bij kruispunt Kievitsdel (tussen Doorwerth en Renkum). Een dame achter het stuur en (haar/een) man naast haar. Ik zwaaide nog in een reflex (was in een bocht) maar mocht helaas niet baten. Zij lette goed op de weg en zag mij daarom niet zwaaien. Gebeurde in een bocht en daarom geen kenteken gezien.
 
Okay, next.

Ik meen dat heel lang geleden werd gesignaleerd dat deze taxi de 2-stalls SuC in Nimes graag bezet houdt. Dit was afgelopen zaterdag. Toen wij aankwamen, was hij klaar met laden. Niemand te zien. 40 minuten later nog steeds.

Twee stalls... je zal maar op doorreis zijn en iemand Is je net voor op de enige vrije stall...
Toch nog even hierop reageren. Hij heeft toch maar één stall bezet? Je kunt toch aan de andere kant je MS er vooruit insteken?
 
Okay, next.

Ik meen dat heel lang geleden werd gesignaleerd dat deze taxi de 2-stalls SuC in Nimes graag bezet houdt. Dit was afgelopen zaterdag. Toen wij aankwamen, was hij klaar met laden. Niemand te zien. 40 minuten later nog steeds.

Twee stalls... je zal maar op doorreis zijn en iemand Is je net voor op de enige vrije stall...

mbfD1BM.jpg


dat zelfde ettertje heeft me vorige jaar ook een loer gedraait (juli 2015) ; deed toen net hetzelfde, en ik maar wachten om te laden. Ben 4 keer terug gegaan, dit is dus geen nieuw feit, snap niet dat Tesla daar niets aan doet :(