Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb eergisteren en gisteren bij elkaar denk ik 450 km door Nederland gereden en heb 10+ Tesla's gezien. Plusminus de helft heb ik naar gezwaaid (o.a. naar een SPZ ergens richting Amsterdam), de andere helft ging lastiger doordat er toch enige focus op het rijden dient te liggen. Heb ook een aantal pijlwagens gezien tijdens het rijden, dus moest toch opletten ;)

Anyway, ik vind het wel belangrijk om stug te blijven groeten, ondanks dat ik een wat recentere Tesla'er ben dan de echte die-hards.
 
  • Like
Reactions: S-19910
Mijn ervaring is dat plusminus de helft wel groet, maar in de weekenden haal ik een duidelijk hogere score dan doordeweeks. Dus het zakelijke verkeer lijkt wel iets minder vaak te doen. En rond Amsterdam zie ik dat het ook niet zo heel vaak gebeurt, maar daar rijden ook wel echt bijzonder veel Tesla's rond.

En de blauwe kentekens sla ik inderdaad over. Kan me ook wel voorstellen dat de passagiers er aardig gek van worden als hun taxichauffeur bij elke andere Tesla gaat groeten :)
 
  • Funny
Reactions: HWS
Mijn ervaring is dat plusminus de helft wel groet, maar in de weekenden haal ik een duidelijk hogere score dan doordeweeks. Dus het zakelijke verkeer lijkt wel iets minder vaak te doen. En rond Amsterdam zie ik dat het ook niet zo heel vaak gebeurt, maar daar rijden ook wel echt bijzonder veel Tesla's rond.

En de blauwe kentekens sla ik inderdaad over. Kan me ook wel voorstellen dat de passagiers er aardig gek van worden als hun taxichauffeur bij elke andere Tesla gaat groeten :)
Ik rijd zelden in de spits en haal bijna 80% terugzwaaiscore, zolang ik rechts van Amersfoort blijf.
Links van Amersfoort zijn mensen te lui/druk/arrogant (doorstrepen wat niet van toepassing is) om te zwaaien.
 
Die Tesla rijders permiteren zich ook alles :) ...#opdestoep

IMG_5389.JPG