Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag op het parkeerterrein van de SS Rotterdam. Iemand van hier?
 

Attachments

  • IMG_2307.jpg
    IMG_2307.jpg
    501 KB · Views: 89
Tesla Model S auto's zie ik vrijwel dagelijks op de weg (in/rond Utrecht) maar model X ben ik nog maar een paar keer tegengekomen dit jaar.

Grote verbazing dus als ik naar buiten na een afspraak bij CRL, Den Bosch en dezelfde Tesla X tweeling naast die van mij zie geparkeerd.
Iemand van hier?
 

Attachments

  • Tesla tweeling.jpg
    Tesla tweeling.jpg
    648.3 KB · Views: 89
  • Like
Reactions: HerrJones
Tesla Model S auto's zie ik vrijwel dagelijks op de weg (in/rond Utrecht) maar model X ben ik nog maar een paar keer tegengekomen dit jaar.

Grote verbazing dus als ik naar buiten na een afspraak bij CRL, Den Bosch en dezelfde Tesla X tweeling naast die van mij zie geparkeerd.
Iemand van hier?

De rechter lijkt wel een slechte ervaring te hebben gehad met automatisch openen bestuurdersdeur ;)
 
  • Like
Reactions: HerrJones
Zonet een X90D Midnight Silver (kenteken met 881 als ik mij niet vergis) in Oosterbeek. Blijft een indrukwekkende auto! en op utrechtseweg ri Oosterbeek (vanaf westen) een rode MS. Ik merk in de afgelopen twee maanden een duidelijke toename van Tesla's in deze regio. Mooie ontwikkeling :)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Zonet een X90D Midnight Silver (kenteken met 881 als ik mij niet vergis) in Oosterbeek. Blijft een indrukwekkende auto! en op utrechtseweg ri Oosterbeek (vanaf westen) een rode MS. Ik merk in de afgelopen twee maanden een duidelijke toename van Tesla's in deze regio. Mooie ontwikkeling :)
Een daarvan is van mij, maar die is dan op bezoek. ;)
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN