Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik reed gisteravond achter een witte S. Mijn kenteken is 2-SGK-47. Zijn kenteken was 2-SGK-48... Dit was de A10 in Amsterdam.
Ben dezelfde auto enkele jaren terug aan de N201 bij Kortenhoef ook al eens tegengekomen. Absurd als je bedenkt hoeveel auto's er in Nl rondrijden.
Moet je nagaan hoe @HWS zich elke morgen en avond voelt.
 
98D161B1-F860-4F05-A54F-B6D004600A7F.jpeg
 
Nederlandse, blauwe X rond 16u30 aan SuC Kortrijk gezien. Ik was er met de ICE om alvast eens de sfeer op te snuiven :cool:

Dat was ik :)
Doordat Gent gesloten was, moest ik daar even bijtanken. Helaas was het te weinig om thuis te komen.
(verkeerd ingeschat)

Tevens dank aan de "bruine" Model S die gisteren plaats maakte voor mij bij de Fastned lader nabij Goes. (TOP!)
Verbruik van de X is momenteel bizar hoog. Haal warden soms van boven de 400 (!!)
 
Dat was ik :)
Doordat Gent gesloten was, moest ik daar even bijtanken. Helaas was het te weinig om thuis te komen.
(verkeerd ingeschat)

Tevens dank aan de "bruine" Model S die gisteren plaats maakte voor mij bij de Fastned lader nabij Goes. (TOP!)
Verbruik van de X is momenteel bizar hoog. Haal warden soms van boven de 400 (!!)
't Komt door het koude weer. Bij mij vorige week ongeveer 200, deze week 230 wh/km. (S90D). Als het begint te vriezen wordt het nog leuker/spannender...
 
Dat was ik :)
Doordat Gent gesloten was, moest ik daar even bijtanken. Helaas was het te weinig om thuis te komen.
(verkeerd ingeschat)

Tevens dank aan de "bruine" Model S die gisteren plaats maakte voor mij bij de Fastned lader nabij Goes. (TOP!)
Verbruik van de X is momenteel bizar hoog. Haal warden soms van boven de 400 (!!)
400 is best hoog. Zondagnacht van de kop van Noord-Holland naar Amsterdam met ongeveer 135 km/h en verbruik net 300. Weet niet meer de buitentemperatuur maar was denk ik ook best fris.
 
Afgelopen donderdagavond (rond een uurtje of 19:30uur), Amsterdam Zuid-Oost, stond ik naast een blauw wit bestickerde/gewrapte Model S, met reclame van een energieclubje. De eigenaar/berijder maakte vlak voor het wegrijden nog wat foto’s van z’n S. (Volgens mij was hij bezig met een vlogje, gezien de microfoon bovenop z’n fotocamera)
 
  • Helpful
Reactions: Exiteer