Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
View attachment 378835

View attachment 378836
Vandaag in Duitsland gespot, wat een toepasselijke kenteken.

Wanneer gaat RDW nou eindelijk eens de boel omgooien en persoonlijke + vanity kentekens hier mogelijk maken? Ik begrijp dat kentekens op dit moment voertuig-gebonden zijn, maar als andere landen het voor elkaar krijgen om persoonsgebonden kentekens te gebruiken dan moeten wij dat hier toch ook kunnen invoeren?
 
Zal waarschijnlijk mijn vrouw geweest zijn met haar 3.
Fijn dat jullie haar alvast een beetje in de gaten houden, weet ik iig waar ze uithangt, keep me posted :D

IMG_0692.jpg




Gisterochtend rond 10:45 in Breda (Tilburgseweg) een donkergroene (British Racing green-achtig, is het een wrap? of over laten spuiten?) Tesla Model 3 op weg richting de A27.
Iemand van hier?

Wel uit de regio waarschijnlijk: al aangetroffen bij SUC Oosterhout ca week geleden. Aparte kleur inderdaad, leek wrap.
 
volgens mij @Rhoon-NL een paar dagen terug in Rhoon gespot, Zwarte tesla met rood logo'tje. Inmiddels hebben wij onze witte 3 Performance ook!

Dat zou zo maar kunnen. Ik geniet nog steeds, en rijd ook nog wel eens een extra rondje :)
Blijkt dat ik regelmatig gespot wordt. Zal wel minder worden als er straks meer Model 3's in het straatbeeld verschijnen.

Gefeliciteerd met je witte Performance. Ik moet zeggen dat die kleur de auto goed staat.
 
  • Like
Reactions: basdej