Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmorgen, uurtje of 9 (dacht ik)
Zwarte X100D op de parkeerplaats bij GC Almeerderhout. Jullie (vader en dochter?) kwamen net aanrijden, ik liep net bij mijn wagen weg richting de driving range (mijn wagen: zwarte X100D met donkere wielen, stond schuin tegenover jullie)
 
Iemand van hier?

41A0CBEB-953D-4C2E-B5C6-9DD7BF200FDA.jpeg
 
Waarschijnlijk past hij niet door de fietsen achterop. De laadkabels van een supercharger zijn erg kort dus 50 cm verder naar voren en je krijgt de kabel niet meer ingestoken.
Onzin. Afgelopen zomer ook met de fietsendrager met drie mountainbikes naar Italië gereden. De drager met fietsen is niet breder dan de auto en in diepte is er ook genoeg ruimte. Bij geen enkel SuC het probleem gehad dat ik dwars voor stalls moest gaan staan.
PHOTO-2018-07-28-08-00-16.jpg
PHOTO-2018-07-28-08-00-16.jpg
 

Attachments

  • PHOTO-2018-07-28-08-00-34.jpg
    PHOTO-2018-07-28-08-00-34.jpg
    242.3 KB · Views: 35
Last edited:
Onzin. Afgelopen zomer ook met de fietsendrager met drie mountainbikes naar Italië gereden. De drager met fietsen is niet breder dan de auto en in diepte is er ook genoeg ruimte. Bij geen enkel SuC het probleem gehad dat ik dwars voor stalls moest gaan staan.View attachment 389913View attachment 389913

Ja, inderdaad. Het was maar een idee. Misschien dat het op die locatie niet lukte vanwege de paaltjes die tussen de stalls in staan of is het een minder ervaren chauffeur.
Ik denk in ieder geval niet dat iemand dit doet om lekker asociaal te zijn ofzo. Tenminste dat mag ik toch hopen... :confused:
 
Gisteravond (zo. 24-3 rond 21:00) zag ik in Rotterdam Noord, afslag Delfshaven (richting Marconiplein) voor het eerst een silver grijze M3 in het wild. Ik had nog niet eerder achter een andere M3 gezeten. Zelf zat ik in een Fiat Panda, omdat m'n eigen M3 bij de detailer (Ride & Shine) staat :D
 
Ja, inderdaad. Het was maar een idee. Misschien dat het op die locatie niet lukte vanwege de paaltjes die tussen de stalls in staan of is het een minder ervaren chauffeur.
Ik denk in ieder geval niet dat iemand dit doet om lekker asociaal te zijn ofzo. Tenminste dat mag ik toch hopen... :confused:

Op de foto was niet te zien of het kon maar het leek mij ook geen probleem. Ik zie trouwens wel vaak mensen moeite hebben om de auto goed neer te zetten.
 
Haha, ik ken ze nog niet allemaal blijkt

Klopt, @Johan4444 dat was ik. Leuk om even in de spits "om elkaar heen" te rijden en een thumbs up met smile uit te wisselen :):)
Mijn kleurtje is de M227 van 3M 1080.

Timan heeft volgens mij een wrap van Avery (we hebben elkaar toevallig daarover gesproken toen we allebei nog met de originele Henry Ford kleur rondreden)