Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie wil er nog naar Noorwegen reizen ?

This site may earn commission on affiliate links.
zoiets ?

rap.png


is eigenlijk wel in Zweden, maar niet ver van Noorwegen en aangezien er geen draadje bestaat over 'wie wil er naar Zweden' :cool:
 
vanavond nog een poging, maar nu nemen we Elon Bear mee.. stay tuned.

Wij zijn met lokale fotogids op stap geweest, die perfect wist waar we moesten zijn (is trouwens ook Lapland hier..)

EB - 1.jpg


En als je dan toch volgende reis moet plannen: hier is de aurora info..(wel refreshen)

http://services.swpc.noaa.gov/images/aurora-forecast-northern-hemisphere.jpg

NOAA forecasters say there is a 60% chance of minor G1-class geomagnetic storms on Feb. 15th when a CME (described below) is expected to hit Earth. Such a storm would have little effect on Earth-orbiting satellites or global power grids, but it would likely spark bright auroras around the Arctic Circle.

Ziet er veelbelovend uit..
 
Last edited:
inderdeed, maar niet via ferry.
Eerst naar Tromso (dus ferry naar Narvik genomen) gereden en dan teruggekeerd naar Svolvaer (Lofoten) via E10.
Nu in zetel met zicht op oceaan.
Kon slechter :cool:

Hallo Kwenix,

Ook wij zijn van plan naar Noorwegen op vakantie te gaan.
Vraag: hoe heb je dat gedaan met het laden aan openbare laadstations. Daarvan zijn er veel naast de SuC. Ik probeer een RFI kaartje te krijgen vn Gronnkontakt maar de site werkt niet erg mee, naast het taalprobleem.
Kun je me een tip geven?
 
Hallo Kwenix,

Ook wij zijn van plan naar Noorwegen op vakantie te gaan.
Vraag: hoe heb je dat gedaan met het laden aan openbare laadstations. Daarvan zijn er veel naast de SuC. Ik probeer een RFI kaartje te krijgen vn Gronnkontakt maar de site werkt niet erg mee, naast het taalprobleem.
Kun je me een tip geven?
Wij gaan volgende zomervakantie. Gronnkotakt en Fortum app dowloaden, in de app kan je RFID bestellen, voor zover dat nodig is. Ik vind hier ook weinig over.