Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie wil er nog naar Noorwegen reizen ?

This site may earn commission on affiliate links.
Over welke bedragen spreken we hier eigenlijk?
Mijn ouders hebben er enkele jaren geleden een roadtrip gedaan en er werd hun altijd gezegd dat de rekening wel opgestuurd ging worden.
Uiteindelijk hebben we nooit iets ontvangen....
 
Ik ben afgelopen zomer (ook) naar Noorwegen geweest. Mij is verteld dat transponders niet nodig zijn, omdat je als reactie op de factuur achteraf makkelijk via internet een bezwaar kan indienen met bewijs dat je een elektrische auto hebt.
Ik heb gewoon een screenshot van rdw toegevoegd.
Scheelde mij in ieder geval extra administratieve moeite [emoji16]
 
Ik ben afgelopen zomer (ook) naar Noorwegen geweest. Mij is verteld dat transponders niet nodig zijn, omdat je als reactie op de factuur achteraf makkelijk via internet een bezwaar kan indienen met bewijs dat je een elektrische auto hebt.
Ik heb gewoon een screenshot van rdw toegevoegd.
Scheelde mij in ieder geval extra administratieve moeite [emoji16]

Yep, formulier op een website invullen om de transponder te bekomen vraagt meer moeite dan via het web bezwaar in te dienen. :rolleyes:

Maar als het zo ook lukt is het inderdaad een alternatief.
 
Al jaren van plan om nog eens terug naar Noorwegen te gaan (is ondertussen al 20 jaar geleden) en met de Tesla wordt het toch wel concreter, dus graag ook volgende postcode in Nederland erbij:
4706VB

(als we straks dit lijstje vol hebben weten we allemaal ongeveer van mekaar waar we wonen, haha, kunnen we eens een rondje doen en bij mekaar langs)