TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Wifi setup scherm ondanks goede verbinding

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by stev, Nov 5, 2014.

1. stev

stev Member

#1 stev, Nov 5, 2014
    Last edited: Nov 5, 2014
    Die van ons blijft maar om een wifiverbinding vragen, terwijl er al een goede verbinding beschikbaar is (effectief verbonden met drie streepjes inhet wifi-icoontje, en een actieve internetverbinding.)
    er zijn irritantere problemen, maar het is toch een beetje 'amateuristisch'. Bekend probleem?
    EDIT : netwerk gewist en opnieuw verbonden, zou moeten opgelost zijn. Benieuwd.

gisteren een irritanter euvel ontdekt: de muteknop werkt niet (in achteruit?)als parkeersensoren actief zijn (en dus als het audio-schermpje weg is naast de snelheidsmeter)- als man kan ik niet parkeren en muziek luisteren tegelijk.

2. Highkick

Highkick Grinning SRV-man

Dit probleem heb ik ook al een tijdje. Ik ben benieuwd of het wissen gewerkt heeft...

3. ErnstT

ErnstT Active Member

netwerk wissen en opnieuw aanmelden werkt in elk geval goed met iPads als wifi traag wordt :rolleyes:

4. kwenix

kwenix Member

er is een apart draadje over wifi issues: kijk dit eens na.

Trouwens de mute knop werkt ook niet in vooruit als je ergens te dicht tegen staat.
    Zo kan ik niet 'muten' als ik te dicht bij een poort sta (parkeersensoren springen op) en probeer me bekend te maken aan de intercom...
    Het opspringen van de parkeersensoren (vooruit of achteruit) is dus de 'boosdoener'.

Share This Page