Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wifi setup scherm ondanks goede verbinding

This site may earn commission on affiliate links.
Die van ons blijft maar om een wifiverbinding vragen, terwijl er al een goede verbinding beschikbaar is (effectief verbonden met drie streepjes inhet wifi-icoontje, en een actieve internetverbinding.)
er zijn irritantere problemen, maar het is toch een beetje 'amateuristisch'. Bekend probleem?
EDIT : netwerk gewist en opnieuw verbonden, zou moeten opgelost zijn. Benieuwd.

gisteren een irritanter euvel ontdekt: de muteknop werkt niet (in achteruit?)als parkeersensoren actief zijn (en dus als het audio-schermpje weg is naast de snelheidsmeter)- als man kan ik niet parkeren en muziek luisteren tegelijk.
 
Last edited:
Dit probleem heb ik ook al een tijdje. Ik ben benieuwd of het wissen gewerkt heeft...

Die van ons blijft maar om een wifiverbinding vragen, terwijl er al een goede verbinding beschikbaar is (effectief verbonden met drie streepjes inhet wifi-icoontje, en een actieve internetverbinding.)
er zijn irritantere problemen, maar het is toch een beetje 'amateuristisch'. Bekend probleem?
EDIT : netwerk gewist en opnieuw verbonden, zou moeten opgelost zijn. Benieuwd.

gisteren een irritanter euvel ontdekt: de muteknop werkt niet (in achteruit?)als parkeersensoren actief zijn (en dus als het audio-schermpje weg is naast de snelheidsmeter)- als man kan ik niet parkeren en muziek luisteren tegelijk.
 
Die van ons blijft maar om een wifiverbinding vragen, terwijl er al een goede verbinding beschikbaar is (effectief verbonden met drie streepjes inhet wifi-icoontje, en een actieve internetverbinding.)
er zijn irritantere problemen, maar het is toch een beetje 'amateuristisch'. Bekend probleem?
EDIT : netwerk gewist en opnieuw verbonden, zou moeten opgelost zijn. Benieuwd.

gisteren een irritanter euvel ontdekt: de muteknop werkt niet (in achteruit?)als parkeersensoren actief zijn (en dus als het audio-schermpje weg is naast de snelheidsmeter)- als man kan ik niet parkeren en muziek luisteren tegelijk.

er is een apart draadje over wifi issues: kijk dit eens na.

Trouwens de mute knop werkt ook niet in vooruit als je ergens te dicht tegen staat.
Zo kan ik niet 'muten' als ik te dicht bij een poort sta (parkeersensoren springen op) en probeer me bekend te maken aan de intercom...
Het opspringen van de parkeersensoren (vooruit of achteruit) is dus de 'boosdoener'.