Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wifi standaard uit zetten?

This site may earn commission on affiliate links.
Dit weekend viel na door een tunnel te hebben gereden mijn 4g uit. Ik deed een paar keer een reset maar kwam niet terug. Tesla gebeld: zij adviseerden om wifi netwerken standaard uit te zetten. Thuis had ik een wifi netwerk gekoppeld maar advies was om deze te deleten. Inderdaad na nog een paar keer een reset deed 4g het weer. Echter nu krijg ik elke keer bij opstarten van de auto de vraag of ik een wifi netwerk wil instellen. Best vervelend om dit elke keer weer weg te klikken. Is dit iets herkenbaars en moet ik dit maar accepteren of hebben jullie wel wifi netwerk thuis standaard gekoppeld.
 
Je zou kunnen proberen om de hotspot-functie van je telefoon te activeren, je Tesla hiermee te verbinden en daarna je hotspot weer uitzetten. Dan kan die de gekoppelde wifi wel niet vinden, maar ik denk dat ie daar niet over zal gaan zeuren. Want als ik ergens anders ben, dan is het ook geen probleem voor mijn Tesla dat ie de gekoppelde wifi niet kan vinden.
 
Je zou kunnen proberen om de hotspot-functie van je telefoon te activeren, je Tesla hiermee te verbinden en daarna je hotspot weer uitzetten. Dan kan die de gekoppelde wifi wel niet vinden, maar ik denk dat ie daar niet over zal gaan zeuren. Want als ik ergens anders ben, dan is het ook geen probleem voor mijn Tesla dat ie de gekoppelde wifi niet kan vinden.

Top!
Het werkt op deze manier ... geen melding meer !
Thanks Jamas!