Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Vanaf dag 1 staat er een reservering voor de tri-motor. Een alternatief voor onze Defender, hoewel onze Defender niet weg gaat.

Hoewel ook elektrificatie van de Defender een mogelijkheid is. Moet dan wel een accu krijgen van minstens 100 kWh en de mogelijkheid tot serieus snelladen (minimaal 130 kW).
 
Mijn echtgenote moet iedere dag haar paarden wortelen gaan geven met een fiat Berlingo. Ze moet hiervoor door een lange dreef met uitstekende takken. waardoor de auto al vol krassen staat. in de toekomst kan ze zich met de cybertruck een weg banen door de takken.
Waarschijnlijk valt dit onder het vakje van patsergedrag.:)
View attachment 643274
Zie je wel dat ze een cybertruck nodig heeft om naar haar paarden te rijden:rolleyes:
20210311_184334.jpg
 
Ik lees in de media dat er uitstel is van de Cybertruck.
Zal toch nog wel een paar jaar duren voor die naar Nederland komt...
Maar ik zat eens te kijken op de website van Tesla en op de Nederlandse website is de Cybertruck helemaal niet meer te vinden..
Voorlopig dus niet meer te bestellen hier?
 
Ik lees in de media dat er uitstel is van de Cybertruck.
Zal toch nog wel een paar jaar duren voor die naar Nederland komt...
Maar ik zat eens te kijken op de website van Tesla en op de Nederlandse website is de Cybertruck helemaal niet meer te vinden..
Voorlopig dus niet meer te bestellen hier?
rechts bij Menu/Cybertruck
 
Done… really.. en als we doorzetten zien we nog wel wat voor camper het wordt. Trimotor FSD.. handig zo’n grote batterij als je er een mini-huishouden op moet draaien. Mocht er binnen afzienbare tijd een Tesla Van komen dan heroverwegen we t.
NB nog geen Cyberlandr… oogt onvoldoende betrouwbaar, die site.
 
  • Like
Reactions: Klaas