Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Ja @Klaas,
In Nederland kon je nog niks configureren, maar wel aangeven of je FSD wilde voor €7.500 en dat had ik aangevinkt, maar kan ik nergens meer terugvinden. Ik heb Tesla enige tijd geleden via mail gevraagd om te bevestigen dat FSD wel gelockt is op €7.500 en daar geen antwoord op ontvangen.

Via Tesla-account -> facturen kun je dit ook terug zien toch?
Of bedoel je wat anders...
 
Wayforward machine? 😉
Lach er maar mee, maar das echt een dingetje op dit forum.
Screenshot_2023-03-26-10-53-41-33_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Lower control arms die 1 volledig deel zijn en niet 2 losse delen (links) zoals bij alle huidige modellen het geval is. Lijkt dus een volledig andere ophanging te worden. Zeker interessant om te zien. 😉
Ik neem aan dat de beugel boven het wiel ook weg is. Die verzamelt bij mij X al veel vuil. Dat zou een modder vanger worden. En zonder die beugel krijg je meer vrijheid met de keuze van je banden.
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Ik neem aan dat de beugel boven het wiel ook weg is. Die verzamelt bij mij X al veel vuil. Dat zou een modder vanger worden. En zonder die beugel krijg je meer vrijheid met de keuze van je banden.

Helaas niet echt te zien van onderaf maar zou mooi zijn als dat ook zo is. Dat deel bepaalt inderdaad op de huidige modellen toch wel een beetje de limiet qua banden. Blijft natuurlijk nog altijd de vraag in wat voor vorm de Cybertruck naar Europa komt, kunnen misschien grote verschillen in zitten.