Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Dacht dat de interesse in Heineken blikjes bij de zuiderburen nooit erg hoog was...

niet alle groene blikjes zijn Heineken! (gelukkig maar)
blikjes groen.jpg
 
Mijn blikjes hebben in het verleden een flinke deuk opgelopen op het moment dat ik wat te kritisch was over het openbaar hacken van de auto. :crying:
Dus reparaties aan de blikjescarosserie van andere TMC leden ter compensatie blijft altijd welkom! :rolleyes:
Heb zonet ook maar weer even het e.e.a. uitgedeeld.
 
Alweer een bijkomende sociale druk en heb nu al amper tijd om op het forum up to date te bliven. :frown:

Edit; wel grappig dat ik voor deze kritische noot ook reputatiepunten kreeg van een onbekende.
 
Last edited:
Je moet eerst ooit reputatiepunten hebben uitgedeeld om überhaupt te kunnen zien wat je reputatie power is (heb ik deze dagen uitgevonden).
Mijn punten zijn bescheiden (66). Mijn reputatie (power) is echter ver onder de maat (3)

Could not care less!

(of lever ik daar weer 4 punten mee in? :biggrin:)
 
Zo zie je dat er geen verband is tussen aantal posts en reputation. Blijkbaar zeggen we veel, maar heeft het weinig toegevoegde waarde :(

Bij mij is de stand:
* reputation points: 72
* reputation power: 6

bij mij 41 punten en rep power 3 en ik mag 24 uur even niet uitdelen ;-)
Dus die 3300 enz. wegen toch wel door Maurice :)

Mijn Power is dus 1 vanwege meer dan 50 posts + 0 vanwege minder dan 1000 (voor Maurice +3 :)) en dan 2 vanwege jaren bij Forum en dan 0 vanwege minder dan 100 likes.... dat laatste kunnen we dus beïnvloeden de komende dagen... en posten helpt dus ook...