Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik mag ook steeds niks meer geven, vooral niet aan de mensen die in dit draadje hun neus laten zien. Jammer, want ik schurk zelf tegen mijn vijfde blikje aan en morgen heb ik mijn forumverjaardag (twee jaar op het forum) en met een extra puntje reputation power doe ik niets liever dan met liefde strooien. OK, stelt nog niets vergeleken met de power van de mediamagnaten met 10 bilkjes hier, maar wie het kleine niet eert...

Wat zeg ik...drie jaar op het forum morgen. Tijd gaat zo snel dat ik mijn eigen forumleeftijd niet eens meer weet.
 
Last edited:
Ik mag ook steeds niks meer geven, vooral niet aan de mensen die in dit draadje hun neus laten zien. Jammer, want ik schurk zelf tegen mijn vijfde blikje aan en morgen heb ik mijn forumverjaardag (twee jaar op het forum) en met een extra puntje reputation power doe ik niets liever dan met liefde strooien. OK, stelt nog niets vergeleken met de power van de mediamagnaten met 10 bilkjes hier, maar wie het kleine niet eert...

alé, hier uw 5de blijkje:wink:
 
Frank, ouwe reus! Nu mag ik jou helaas niks terug geven. Zie het niet als ondankbaarheid he! Ik moet gewoon even wat minder bedeelden blij maken en daarna mag ik vast jou weer iets geven. Hoewel alcoholvergiftiging bij jou op de loer ligt.

maakt niet uit, ik sta toch een beetje op de rem.
wat de alcohol betreft. Deze kathedraal van een lijf kan wel wat hebben hoor.:wink:
 
Ik hoef geen 10 blikjes maar zou er graag een paar meer hebben om serieus genomen te worden.... :biggrin:

En toch is dit forum er in korte tijd (dank aan Maarten denk ik) behoorlijk op vooruit gegaan mbt het netjes houden....
Ik bedoel... bijna een volle pagina aan reacties en niemand die hier (door middel van verleggen van de klemtoon) een dubbelzinnige opmerking over maakt:rolleyes:.


Klasse!:biggrin: