TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Windows Phone apps beschibaar

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by redevries, Jan 19, 2014.

1. redevries

redevries René de Vries

De feestdagen zijn voorbij, maar voor de Windows Phone gebruikers kwam ik een leuk cadeautje tegen:

Tesla Connect | Windows Phone Apps+Games Store (United States)

en:

Tesla Companion | Windows Phone Apps+Games Store (United States)

Have fun!

René

2. Rsvarthur

Rsvarthur Member

Ik gebruik Tesla Companion. Wordt mooi doorontwikkeld. Ondertussen meer functionaliteit dan iOS app en nagenoeg identiek uiterlijk.

3. pwillemse78

pwillemse78 Member

Tesla companion inderdaad ook al een tijdje in gebruik. beter dan de IOS app. op mijn iPad zie ik bijv. structureel de ideal range, terwijl de windows app netjes de typical laat zien. met de laatste update kun je zelfs je charge port openen...

4. Merijn

Merijn Active Member

Volgens mij heb je dan een oude versie van de iOS app, want ik zie gewoon de typical range (als deze ook in de auto zo staat ingesteld) en kan ook de chargeport openen met de app (tabblad 'charge').

5. pwillemse78

pwillemse78 Member

Is geen probleem, gebruik ios zo min mogelijk. Ben verliefd op m'n People hub van m'n wp...

6. m0rph

m0rph Member

Vandaag "Open Charge Map" en "Charge finder" geïnstalleerd op WP8.1.
    Het is mijn bedoeling om een Nokia 1520 vast in mijn roadster 2.5 te installeren, vooral voor Waze (navigatie) en Spotify.
    Ik heb nog niets kunnen testen, want haal de auto pas dinsdag op. Hopelijk werkt die headunit wat samen met WP (A2DP???).

Share This Page