Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

winterbanden huren mogelijk?

This site may earn commission on affiliate links.
Voor een weekendje weg naar Winterberg van 14 tm 17 Feb wil ik winterbanden huren. Nu heb ik met Profile gebeld, maar die zeggen dat de Model 3 te nieuw is om dit type band in de verhuur te hebben.
Weten jullie of het ergens anders mogelijk is, of kan ik van iemand hier in die periode banden huren?
 
Voor een weekendje weg naar Winterberg van 14 tm 17 Feb wil ik winterbanden huren. Nu heb ik met Profile gebeld, maar die zeggen dat de Model 3 te nieuw is om dit type band in de verhuur te hebben.
Weten jullie of het ergens anders mogelijk is, of kan ik van iemand hier in die periode banden huren?

Ik weet niet, maar de kans dat je ze nodig hebt volgende week acht ik vrij klein. Ze hebben al moeite genoeg om de pistes wit te krijgen dit seizoen. ;)
 
Precies wat ik dacht, dat zou te belachelijk voor woorden en een vorm van diefstal zijn.
Mee eens. Maar de verhalen van parkeerservice laten zien hoe creatief mensen zijn. Ik wil niemand op een idee brengen maar voor een apk wordt deze truc ook wel toegepast. Ik vraag me wel af waarom je naar winterberg wil om te skiën. Rij even door en je kunt echt skiën. Of pak een skitrein.
 
Misschien kleine kinderen voor wie Winterberg echt ruim voldoende is?

Precies dit. Ik rijd er in een paar uur naartoe. Prima voor m'n nichtje van 6 om daar een paar dagen op een klasje te gaan, en we zijn er met z'n allen, m'n ouders, m'n zus, m'n vriendin, even leuk tussenuit voor niet al te veel geld. Soms moet je lekker skiën even op een tweede plaats zetten