Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wireless EV charging

horta

Electrified petrolhead
Nov 14, 2018
3,072
1,400
Utrecht
Er zijn tegenwoordig modellen de hebben een rechthoekig vlak dat je volledig vrij kunt gebruiken met twee of een pan en je niet hoeft te centreren.
Wij hebben zo'n model, en de kookplaat detecteert zelfs zelf hoeveel pannen waar staan en past zich daarop aan. De afstand tussen de pannen en de elementen is wel zo klein mogelijk om de verliezen te beperken.

• Like
Reactions: job-lek
Voor automatisch inparkeren heb je geen FSD nodig. Dit zit ook al in EAP.
@Mars2020 Dankje. Even opgezocht: in NL betaal je voor Enhanced Autopilot 3800eur en voor Full Self Driving Capability 7500eur. Dus @Stijntje ik kan het niet anders zien dat je 3800eur moet betalen om te kunnen auto -parkeren en niet 2000? (FSD+ ken ik niet)

• Like
Reactions: Mars2020
@Mars2020 Dankje. Even opgezocht: in NL betaal je voor Enhanced Autopilot 3800eur en voor Full Self Driving Capability 7500eur. Dus @Stijntje ik kan het niet anders zien dat je 3800eur moet betalen om te kunnen auto -parkeren en niet 2000? (FSD+ ken ik niet)
Sorry voor de verwarring, FSD+ was een grapje, bestaat helemaal niet. Het hele verhaal hier is uiteraard hypothetisch, want draadloos laden bestaat nog niet. Daar zal aparte hardware voor nodig zijn en vermoedelijk ook aparte hardware om het autonoom centraal parkeren op een laadplaat mogelijk te maken.

• Like
Reactions: job-lek

Products we're discussing on TMC...

About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.

Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC