Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wordt betaald om je Tesla te laden.

This site may earn commission on affiliate links.

BartJ

early member
Dec 13, 2014
553
344
Belgium
Hallo,

binnenkort starten we een pilootproject waarbij je betaald zal worden om je Tesla te laden tijdens momenten van negatieve prijzen op de electriciteitsmarkt.

Wat heb je nodig om deel te nemen aan deze piloot :
- Tesla
- een digitale meter
- een energie contract bij een leverancier die dynamische tarieven aanbiedt.

Kandidaten die willen inschrijven voor onze (gratis) piloot fase kunnen mij contacteren op [email protected]

Mvg
Bart
 
  • Like
Reactions: Sprins and Epyx
Hallo,

binnenkort starten we een pilootproject waarbij je betaald zal worden om je Tesla te laden tijdens momenten van negatieve prijzen op de electriciteitsmarkt.

Wat heb je nodig om deel te nemen aan deze piloot :
- Tesla
- een digitale meter
- een energie contract bij een leverancier die dynamische tarieven aanbiedt.

Kandidaten die willen inschrijven voor onze (gratis) piloot fase kunnen mij contacteren op [email protected]

Mvg
Bart
Bart,
Ik heb u een mail gestuurd.
 
Hallo,

binnenkort starten we een pilootproject waarbij je betaald zal worden om je Tesla te laden tijdens momenten van negatieve prijzen op de electriciteitsmarkt.

Wat heb je nodig om deel te nemen aan deze piloot :
- Tesla
- een digitale meter
- een energie contract bij een leverancier die dynamische tarieven aanbiedt.

Kandidaten die willen inschrijven voor onze (gratis) piloot fase kunnen mij contacteren op [email protected]

Mvg
Bart
Ik heb een Tesla, een digitale meter en een contract met dynamische tarieven. Ik heb geen eigen laadpaal. Kan ik dan ook meedoen via de laadpalen van Vattenfall en EVbox bij mij in de buurt?
 
Bart, hoe zit dat met de distributiekosten en heffingen? Zijn die ook negatief als de prijs van de stroom negatief wordt? Of krijg je geld om de stroom af te nemen, maar betaal je alsnog de distributiekosten en heffingen?
 
Die heffingen blijf je altijd houden ja, dus de stroommarkt moet wel heel negatief worden. Ik gebruik Jedli nu ook met dynamische tarieven van Frank Energie, maar in de praktijk kom je op de meest bizarre momenten alsnog op een prijs van 7 - 8 cent/ kWh....