Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Workshop: Charging and EVSEs (Europe)

This site may earn commission on affiliate links.
Breda is wat mij betreft ook prima ook beetje met het oog op onze België buren is dat denk ik niet zo'n slecht idee.

En de laad capaciteit van de Makro ?
"Only one way to find out :p" als de lichtjes uit gaan was het te veel.

Wxll
Ik probeer er zeker bij te zijn. Thuis nog even afstemmen.
Ik kan evt. Een vergaderzaal reserveren bij mij in het bedrijfsverzamelgebouw in Breda. Redelijk centraal. Volgens mij biedt Makro (500 meter verderop) laadmogelijkheden. Geen idee hoeveel capaciteit.
 
Ik ga er zeker ook bij zijn!
Zal ook een proefopstelling maken met smart controller, ingebouwd in een kast, voorzien van relais etc..

Tijdgebrek zorgt er helaas voor dat ik m'n ontwerp nog steeds niet online heb kunnen zetten. Al is het wel al vrijwel klaar.
 
Zal hier in de omgeving (Utrechtse Heuvelrug) ook kijken, laadpalen is hier nog een redelijk onbekend begrip..
Wat voor groep grote denk je dat het zal worden ? (inschatting stuk of 10 a 15 zou ik denken maar misschien dat ik dat zwaar onderschat)

Allen, ik ben graag bereid een ruimte te faciliteren bij mij op de zaak (Bedrijfssoftware GAC Business Solutions) Kan helaas geen landpalen aanbieden maar wel een leuke omgeving met beamers, drankjes, etc etc.

Ps: is in Oirschot (naast de porsche dealer) dus tussen Tilburg en Eindhoven. Mss combineren met een bezoekje aan de fabriek daarvoor?
 
Last edited:
Ik probeer er zeker bij te zijn. Thuis nog even afstemmen.
Ik kan evt. Een vergaderzaal reserveren bij mij in het bedrijfsverzamelgebouw in Breda. Redelijk centraal. Volgens mij biedt Makro (500 meter verderop) laadmogelijkheden. Geen idee hoeveel capaciteit.
Dat zou wel mooi zijn!

Breda kan ik prima zonder te laden en is ook voor de belgen goed bereikbaar!

@widodh hoe laat wil je beginnen en hoeveel tijd neemt het ongeveer in beslag? Erg tof dat je dit wilt doen top!

Ik dacht rond een uur of 11 en denk dat we uurtje of 5 a 6 nodig hebben om van alles door te nemen.

Allen, ik ben graag bereid een ruimte te faciliteren bij mij op de zaak (Bedrijfssoftware GAC Business Solutions) Kan helaas geen landpalen aanbieden maar wel een leuke omgeving met besmet, drankjes, etc etc.

Ps: is in Oirschot (naast de porsche dealer) dus tussen Tilburg en Eindhoven. Mss combineren met een bezoekje aan de fabriek daarvoor?

Klinkt ook goed! Ook nog wat zuidelijker. Ook Oirshot moet zonder laden kunnen ;)
 
Dat zou wel mooi zijn!

Breda kan ik prima zonder te laden en is ook voor de belgen goed bereikbaar!



Ik dacht rond een uur of 11 en denk dat we uurtje of 5 a 6 nodig hebben om van alles door te nemen.



Klinkt ook goed! Ook nog wat zuidelijker. Ook Oirshot moet zonder laden kunnen ;)
Laat maar weten, heb ook nog een pand in Eindhoven maar dat is een hele lelijke oude locatie (waar we al enkele maanden uit zijn vertrokken)... Doeltreffend, maar iet meer dan dat....
 
Heb meerdere presentatieruimtes, kantine, parkeerplaats, etc., alleen geen oplaadpunten :) (alleen een buitenstopcontact grrrrr). Moet nog aangelegd gaan worden... Grootste ruimte kunnen we 50 man in kwijt, zou genoeg moeten zijn lijkt me. Daar hangen twee bemerk die we simultaan kunnen aansturen voor presentatie....
 
Misschien binnenkort even de knoop doorhakken. Hebben we al genoeg deelnemers? Dan zet ik wat dingen in gang.... Bij deze zal mijn bedrijf de lunch cq borrel cq buffetje sponsoren, kan vast wel uitleggen dat dit relatiebeheer was voor een paar maatschappelijk verantwoorde ondernemers :)

Mijn voorkeur heeft het om niet te vroeg te beginnen, zeker als het eens een keer vakantie is :)
 
Heeft een van jullie al een goed idee voor een stevige kast waar het ingebouwd kan worden inclusief de Menkens Type 2 plug?
Wil het geheel buiten tegen de muur onder het afdak plaatsen.

Ik zat te kijken naar RVS of Alu kasten.

Wxll
 
Heeft een van jullie al een goed idee voor een stevige kast waar het ingebouwd kan worden inclusief de Menkens Type 2 plug?
Wil het geheel buiten tegen de muur onder het afdak plaatsen.

Ik zat te kijken naar RVS of Alu kasten.

Wxll

Ik heb deze bij Rittal besteld. Komt in de tuin op hardhouten palen. Beetje groter dan ik voor ogen had (dat was 40x50), maar anders past de Mennekes Comfort ccC2 (incl kabel) er niet goed in. Wordt morgen geplaatst. In deurtje komt een uitsparing zodat deur dicht kan bij laden. Zitten twee slotjes op.. op de bovenste zet ik een drukknopje oid.. hoef ik alleen nog op het deurtje te duwen waarna het open gaat. Slotje onderaan gebruik ik dan alleen als ik langer weg ga.. wil het kastje nog groen verven. Wordt morgen geplaatst .. ben benieuwd hoe het er uit gaat zien..