Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

wrap or coating

wrap or coating

  • wrap

  • coating

  • nothing


Results are only viewable after voting.
This site may earn commission on affiliate links.
Misschien is het slim of leuk om een zaterdagmiddag bij mij in de zaak de verschillen te bekijken en dan kan ik jullie alles uitleggen over de beide producten.
Ik kan dat wel hier gaan doen maar dat mag niet want dan maak ik reclame.
Ik ben best bereid om hier een goede voorlichting over te geven en ik kan het ook laten zien wat het doet.
Zorg ik ook voor de koffie met wat lekkers erbij.
Goed initiatief Serge. Ik stel mijn auto graag ter beschikking om te laten zien hoe de Modesta coating er na ruim één jaar en ruim 40k km uitziet.
 
There are wraps that will never make you feel forced to clean the car. Found this one...

cayman-rusty-polizei-2-600x338.jpg
cayman-rusty-polizei-1-600x343.jpg
 
In de VS wordt gesproken over Autoflex coatings. Is dit iets wat nog naar Europa moet komen? Ik wil de Model 3 van kleur gaan veranderen. Een Autoflex coating is eenvoudiger te verwijderen dan een vinyl wrap en schijnt beter te beschermen.
 
Gewone lak zou ik iets op doen (gewoon zachter), metallic ...... hhmmm is al veel sterker.
Maar outlander (ook metellac) destijds laten doen toen die nieuw was (special lak bescherming) en na 5 jaar zie je het wel, blijft mooier.
Of dat opweegt tegen de meerkosten van een echte film coating, ik zet er gewoon weer een goede lakbescherming op.
Wrap, zou ik alleen doen als ik de kleur wil wijzigen.