Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wrappen achterkant stoelen model X

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft iemand hier al ervaring met het wrappen van de glimmende stoelachterkanten van de model x? Vragen die ik heb:
- nodig of niet ? Hoe gevoelig is het plastic voor krassen etc?
- zelf doen of laten doen?
- iemand al ervaring met bepaalde wrapbedrijven?
- wat zouden de kosten ongeveer zijn?
- wat zou mooi zijn (transparante folie of mat zwart of....?) ...als iemand foto's heeft met zijn/gaar gewrapte stoelen, dan ben ik daar erg nieuwsgierig naar.
 
Heeft iemand hier al ervaring met het wrappen van de glimmende stoelachterkanten van de model x? Vragen die ik heb:
- nodig of niet ? Hoe gevoelig is het plastic voor krassen etc?
- zelf doen of laten doen?
- iemand al ervaring met bepaalde wrapbedrijven?
- wat zouden de kosten ongeveer zijn?
- wat zou mooi zijn (transparante folie of mat zwart of....?) ...als iemand foto's heeft met zijn/gaar gewrapte stoelen, dan ben ik daar erg nieuwsgierig naar.

Ze zijn wel gevoelig voor beschadiging vind ik. Je zou Autokustoms in Nieuw Vennep kunnen vragen.
 
IMG_0532.JPG
IMG_0531.JPG

Kwan deze tegen op amerikaans forum, ben er nog niet zo uit wat ik er van vind.....
 
Gewoon kinderen schoenen uit laten doen)))

Zo doen wij het ook. Niet erg praktisch omdat onze dochter dat nog niet zelf kan als ze in haar autostoel zit, dus dan blijft de deur wat langer open en als het koud is of regent, is dat niet zo aangenaam. Maar wel erg effectief, de achterkant ziet er nog heel mooi uit. Al zit er ook wel één of ander beschermlaagje op dat we er op hebben laten zetten samen met de coating.

Ik maak me het meeste zorgen om de achterkant van de tweede zitrij. Als de derde zitrij platligt (wat meestal zo is), komt alles wat in de koffer ligt tegen de achterkant van de tweede zitrij. Als iemand daar een goede oplossing voor heeft, dan hoor ik het graag!
 
Ik maak me het meeste zorgen om de achterkant van de tweede zitrij. Als de derde zitrij platligt (wat meestal zo is), komt alles wat in de koffer ligt tegen de achterkant van de tweede zitrij. Als iemand daar een goede oplossing voor heeft, dan hoor ik het graag!

Ook daarom vroeg ik me af of iemand al concrete ervaring had met achterkant van stoelen wrappen. Bevalt dat goed? indicatie kosten, goede leverancier?

(ideeën en suggesties genoeg op het forum te vinden, maar heeft iemand deze stap al daadwerkelijk geprobeerd)