S-19910
Driving Model-S #19910
klopt.Privacy en Security zijn twee totaal verschillende zaken.
Fakebook is ook 'nooit' gehackt .
Was nog vrij recent in het nieuws....
Beter zo ?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
klopt.Privacy en Security zijn twee totaal verschillende zaken.
Dat is normaal gesproken niet normaal. Maar ... je bent bij de SuC in Breukelen vertrokken met een warme accu en een interieur temperatuur van 25 graden. De afgelopen nacht is heel koud geweest met temperaturen net onder het vriespunt.Vannacht in 9 uurtjes weer 4% kwijt is dat normaal??
In een kwartier is die hele grote accu nog lang niet afgekoeld. Je moet een keer kijken als je de auto een hele dag niet nodig hebt.Ik heb inderdaad bij breukelen supercharge tot 85% gedaan en toen ik thuis kwam 15min rijden neergezet met 81%
Business case voor de app ontwikkelaars hier: een onafhankelijke, overal aanvaarde cryptosleutel maken die alle logins, paspoorten, vervangt. Nu kan dat al in veel applicatirs met FB, maar welke weldenkende mens wil dat met FB doen?
Via cryptotechnieken kan daat alsmaar meer info aan toegeviegd worden: diploma’s, vergunningen, abonnementen, parkeerkaarten, accesskaarten, theatertickets...
Gisteravond teruggekomen met de S75D van een weekje Duitsland. Auto had nog 15% range over en thuis aan de TWC 3fase gehangen. Vanmorgen geeft de auto aan dat er 0% over is (en nog een sneeuwvlokje ernaast, alsof de batterij bevroren is) en dat wij de stroomvoorziening moeten nakijken. TWC eruit gehaald en opnieuw erin en nu laadt het weer. Maar nooit eerder meegemaakt dat er ineens 15% verdwenen is terwijl het aan de lader zit. Iemand een idee en voornamelijk hoe dit te voorkomen? Wij hebben wel superchargers onderweg gebruikt, maar ook een gewone lader in Duitsland.
Technisch is dat helemaal niet zo lastig te realiseren (Facebook, Google, ... hebben al zoiets gemaakt). Het probleem is alleen dat de site waarop je wilt inloggen dit moet implementeren en dat doen ze niet om een aantal redenen:Business case voor de app ontwikkelaars hier: een onafhankelijke, overal aanvaarde cryptosleutel maken die alle logins, paspoorten, vervangt. Nu kan dat al in veel applicatirs met FB, maar welke weldenkende mens wil dat met FB doen? Via cryptotechnieken kan daat alsmaar meer info aan toegeviegd worden: diploma’s, vergunningen, abonnementen, parkeerkaarten, accesskaarten, theatertickets...
Ik weet dat je niet tot 100% moet laden, maar waarom zou je dit helemaal terugbrengen naar 50%? Ik laad juist tot 90%, omdat ik dan ook een eind kan rijden als ik onverwachts weg moet. Normaal gesproken kom ik nooit onder de 30%, dus ik zou best naar 70% kunnen zakken, maar dan moet dat wel nut hebben.Ik laad altijd tot 50% als ik niet ver weg hoef.
Ik weet dat je niet tot 100% moet laden, maar waarom zou je dit helemaal terugbrengen naar 50%? Ik laad juist tot 90%, omdat ik dan ook een eind kan rijden als ik onverwachts weg moet. Normaal gesproken kom ik nooit onder de 30%, dus ik zou best naar 70% kunnen zakken, maar dan moet dat wel nut hebben.