You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hoi,
Ik zie dat sinds dit jaar je de tankpas van je lm niet kan koppelen aan je tesla account. Klopt het dat je alleen een credit card kan koppelen of zijn er andere opties? Dit zodat je gewoon kan laden bij de superchargers tesla.
Thanks!
Denk dat ik dat niet voor elkaar krijg. Andere opties?Ik heb een separate zakelijke credit card. Daarmee heb je het alweer opgelost.
Ok thanks. Beter dan cc overzicht meesturen maandelijks;-)De factuur kan je downloaden vanuit je tesla account. Je vindt hem onder 'geschiedenis'.
Credit card is momenteel de enige optie.
Ik heb zojuist een IBAN aan mijn account gekoppeld. SEPA-incasso. Misschien is het net nieuw, maar dit kan dus ook.De factuur kan je downloaden vanuit je tesla account. Je vindt hem onder 'geschiedenis'.
Credit card is momenteel de enige optie.
Thx! Direct aangepast. Dat bewijst voor mij weer de waarde van dit forum. Super!Ik heb zojuist een IBAN aan mijn account gekoppeld. SEPA-incasso. Misschien is het net nieuw, maar dit kan dus ook.
Inderdaad, wat is dit forum toch geweldig. Net creditcard verwijderd en iban gekoppeld.Ik heb zojuist een IBAN aan mijn account gekoppeld. SEPA-incasso. Misschien is het net nieuw, maar dit kan dus ook.
is het verstandig dit te doen als de auto volgende week geleverd wordt via LM. Ik ben bang dat er dan iets fout gaat met betaling enzo. Maar wil ook wel kunnen laden onderweg als nodig is.
okLaden lukt altijd als je de auto net opgehaald hebt. Ik ben nog niemand tegengekomen die vanwege het niet gekoppeld zijn van een CC bij een nieuwe auto niet kon laden. Maar voor gemoedsrust wellicht wel fijner om het vooraf geregeld te hebben![]()
Wat is de foutmelding dan?Ik krijg mijn Iban niet gekoppeld, of kan dat omdat ik de auto nog niet heb? 2 days remaining.....
Zelf voegde ik onlangs via Tesla > Account > Payments > Manage Payment Method > SEPA toe door mijn naam en IBAN te bewaren.Ik heb zojuist een IBAN aan mijn account gekoppeld. SEPA-incasso. Misschien is het net nieuw, maar dit kan dus ook.