Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zeer goedkoop laden SWD

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nu een jaar ervaring met de laadpas van Stadtwerke Dusseldorf (SWD) en inmiddels weet ik genoeg om mijn ervaringen met zekerheid te kunnen delen.
De laadpas werkt in Nederland hoofdzakelijk op het net van Allego en het werkt daar probleemloos. Hierdoor heb je in de Randstad niet heel veel aan de pas, want daar zal je niet veel Allego laadpalen vinden.

Er worden twee pakketten aangeboden: een mobilflat voor 35 euro per maand. Hiermee kost elke laadsessie 2 euro, flatrate, dus ongeacht gebruik.
Voor 5 euro per maand heb je een mobilflex abonnement waarbij elke laadsessie 6 euro flatrate kost.
Je kunt met 1 klik maandelijks vanaf de 17e van pakket wisselen. Ook erg handig!

Het 35 europakket is zeer aantrekkelijk als je in het Oosten woont of werkt en veel kilometers maakt.

Online heb je direct inzicht in de laadsessies. Facturering van het maandbedrag en de laadsessies vindt achteraf driemaandelijks plaats.

Je kunt de pas hier aanvragen:
Stadtwerke Düsseldorf

Let wel: het kan een paar weken duren voor je de pas in huis hebt. Bestel je uit ongeduld een tweede pas, dan betaal je voor die tweede pas weer hetzelfde maandbedrag: 35 of 5 euro.
 
SW Dusseldorf Flat | Laadpas Top 10
http://allchargecards.com/chargecard/92/SW Dusseldorf Flat
Heb hem ook al eens overwogen, ook omdat hij het ook op TNM-palen schijnt te doen.
DC-prijzen staan ook gewoon vermeld; hier 10,50 bij de Flat variant.

Düsselstrom mobil flex
  • Laden Sie Ihr Auto weniger häufig an öffentlichen Ladesäulen, lohnt sich der Tarif mit der niedrigen monatlichen Grundgebühr von 5 Euro und preiswerten 3,50 Euro pro Ladung

Düsselstrom
mobil flat
Düsselstrom
mobil flex

Grundgebühr(monatlich)
35,00 €
5,00 €
Ladegebühr AC (pro Ladevorgang)
0,00 €
3,50 €
Ladegebühr DC (pro Ladevorgang)
8,50 €
8,50 €