TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

zelfde service bij lease?

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by reiziger73, May 23, 2017.

1. reiziger73

reiziger73 Member

Eerste post van een newbie dus vergeef me als dit vaker aan de orde is geweest (ik zal nog wat moeten wennen aan de regels hier):

Ik lees hier over geweldige service van Tesla bij pech/problemen, met loaners, reguliere service, buitenlandse trips etc. Maakt het nog wat uit voor die service of je operational least of niet? Zo heeft mijn beoogde leasemaatschappij pas vervangend vervoer na een dag in het contract staan. Zal Tesla dan daarnaar verwijzen en geen direct vervangend vervoer geven? En wat als je een Service Center of pechhulp nodig hebt? Gaat dat dan bij lease hetzelfde als bij koop? Of is eea afhankelijk van de leasemaatschappij?

2. BobbyKings

BobbyKings Silver

Welkom in deze wondere wereld!

Zelf heb ik full operational lease via MisterGreen en in ieder geval voor bezoeken aan het Service Center altijd zomaar een loaner meegekregen.

Volgens mij maakt het niks uit; altijd top.

• Like x 2
  3. dekoene

dekoene Member

Het service center in Zaventem past sinds begin dit jaar een nieuwe policy toe - namelijk bij een leasing/renting krijg je niet zomaar een loaner mee naar huis maar dien je zelf te betalen voor een huurwagen (huurwagen bij Sixt) bij een interventie van minder dan 4h. Langer dan 4h geeft je dan weer recht op een kosteloze vervangwagen. Ik heb begrepen dat dit is in aanloop naar model 3.

Erg jammer maar de service is dus niet meer wat hij geweest is... Ik herriner me nog de periode dat ze me zelfs naar het werk brachten en/of de wagen op locatie brachten. Nu de aantallen stijgen kunnen ze zo'n service niet meer handhaven natuurlijk.

4. ErnstT

ErnstT Active Member

Red Carpet van Lexus, het kan nog steeds zelfs met de verbouwde Prius ct200h...

5. Robster

Robster Member

Ik werd bij BMW ook altijd keurig maar mijn werk gebracht en einde dag weer opgehaald. Er rijden toch aardig wat BMW's rond in NL..

6. Richard-W

Richard-W Member

Idem voor Porsche: mijn Boxster wordt voor onderhoud opgehaald en gewassen weer thuisgebracht.

7. dekoene

dekoene Member

Mooi van BMW. Ikzelf heb 5 jaar met een 5 serie rond gereden maar die service heb ik toch nooit gekregen. Kan natuurlijk verschillen van garage tot garage...

Share This Page