Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zingen van motor

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb mijn Classic onder andere van de hand gedaan vanwege het vele wisselen van Drive train units. Heb met die auto 5 stuks versleten.
Bij het ophalen van mijn P90D viel vanaf dag 1 het fluiten van de voorste unit op tussen 70 en 90 km/h. Het geluid dat je hoort lijkt op een ouderwetse storing op je FM radio. 3 en 4 mei staan gepland voor vervanging.........Verder ben ik uiterst tevreden met mijn wissel :)
 
Ik heb mijn Classic onder andere van de hand gedaan vanwege het vele wisselen van Drive train units. Heb met die auto 5 stuks versleten.
Bij het ophalen van mijn P90D viel vanaf dag 1 het fluiten van de voorste unit op tussen 70 en 90 km/h. Het geluid dat je hoort lijkt op een ouderwetse storing op je FM radio. 3 en 4 mei staan gepland voor vervanging.........Verder ben ik uiterst tevreden met mijn wissel :)

Het betreft een 85, zingen is achterin en stopt als ik gas loslaat.
 
Het betreft een 85, zingen is achterin en stopt als ik gas loslaat.
Lijkt op drive-unit. Treedt vrijwel altijd op bij snelheden van 110 en hoger. Soms vermindert het rond 140 km/u om dan boven 160 km/u in alle hevigheid terug te komen.
Als je wil wil ik samen met je wel een stukje in jouw auto (mee)rijden, we wonen 10 minuten bij elkaar vandaan.
Het SuC maakt op verzoek een geluidsopname en stuurt die voor beoordeling naar de fabriek.
 
Ik heb mijn Classic onder andere van de hand gedaan vanwege het vele wisselen van Drive train units. Heb met die auto 5 stuks versleten.
Bij het ophalen van mijn P90D viel vanaf dag 1 het fluiten van de voorste unit op tussen 70 en 90 km/h. Het geluid dat je hoort lijkt op een ouderwetse storing op je FM radio. 3 en 4 mei staan gepland voor vervanging.........Verder ben ik uiterst tevreden met mijn wissel :)
Nu 2x zoveel kans op een fluitende DU:eek::confused:
 
Ik had vandaag voor het eerst de leeglopende ballon bij stevig optrekken. Nu 33000 km. Wat was dat ook al weer?

No worries:

Tech note on Balloon Squeal.jpg
 
  • Like
  • Informative
Reactions: Ipe and CO2CLEAN