Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zoek X P90D/P100D op 27/28 juni voor photoshoot

This site may earn commission on affiliate links.
Daar gaan we weer. Hebben we net onze eigen geheel zwarte X P90D in ontvangst genomen, belt een klant die voor een photoshoot die op zoek is naar een X P90D of P100D... in het WIT!!! Hebben wij weer. Mag ook een andere lichte kleur zijn, maar NIET donker en het MOET een P90/100D zijn.

Kan iemand ons hierbij helpen? Het gaat om 27 of 28 juni. Alleen iemand van ons zal met de auto rijden, de klant doet alleen een photoshoot met de auto. Ik kan een dagje BMW i8 of een financiële compensatie aanbieden.

Wie helpt me met het vinden van deze spelt in een hooiberg?
 
Daar gaan we weer. Hebben we net onze eigen geheel zwarte X P90D in ontvangst genomen, belt een klant die voor een photoshoot die op zoek is naar een X P90D of P100D... in het WIT!!! Hebben wij weer. Mag ook een andere lichte kleur zijn, maar NIET donker en het MOET een P90/100D zijn.

Kan iemand ons hierbij helpen? Het gaat om 27 of 28 juni. Alleen iemand van ons zal met de auto rijden, de klant doet alleen een photoshoot met de auto. Ik kan een dagje BMW i8 of een financiële compensatie aanbieden.

Wie helpt me met het vinden van deze spelt in een hooiberg?
Die 'spelt' ga je zeker nooit vinden, misschien een 'speld' wel ;)
 
Een beetje fatsoenlijke photoshopper maakt van een zwarte auto toch eenvoudig een witte?
Of shopt de performance wielen van de zwarte X onder jullie eigen witte?

Video is wellicht wat lastiger, maar foto's moet toch kunnen, lijkt me.