Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zonneschermen achterramen Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag mijn ramen laten tinten bij Ruitblinderen.nl in Gorredijk.
70 voor, 20 achter.
Geen last van lelijke witte randjes.
Zeer tevreden.
 

Attachments

  • IMG_20170407_153649.jpg
    IMG_20170407_153649.jpg
    63.9 KB · Views: 282
  • IMG_20170407_153623.jpg
    IMG_20170407_153623.jpg
    120.6 KB · Views: 227
Ik heb zelf op mijn S, 70 tint voor en 30 achter. Heb de rear sun shade ooit in het SeC Oslo gekocht op een doorreis en die werkt erg goed. Ook als privacy scherm voor als je geen parcel shelf gebruikt. Scheelt bij volle zon aardig wat warmte.
 
Tja, bij mijn vorige auto's zat t mooi ingebouwd in dak, achter- en zijramen, deels elektrisch. Bij Tesla werkt nog een beetje anders.... ik gebruik die voor t dak en de achterruit in de zomer. T is ff friemelen maar als ze erin zitten is t best ok. Vooral voor de range gedaan, hoeft de airco misschien iets minder hard te werkeno_O.
 
Tja, bij mijn vorige auto's zat t mooi ingebouwd in dak, achter- en zijramen, deels elektrisch. Bij Tesla werkt nog een beetje anders.... ik gebruik die voor t dak en de achterruit in de zomer. T is ff friemelen maar als ze erin zitten is t best ok. Vooral voor de range gedaan, hoeft de airco misschien iets minder hard te werkeno_O.
Zelfs dan haal je nog geen 350 km ;)
 
Dit draadje maar eens ophalen.
Heb om dit moment reeds getinte ramen (niet helemaal gangsta zwart, T35) achter maar mijn dochter (baby 3 maanden) zit regelmatig toch nog in de zon.
Heb ik nu mogelijk de verkeerde tint laten beplakken? Of is het bij een baby gewoon alsnog nodig om zo'n losse shade met zuignappen te kopen?