Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Zwarte raamlijst Model Y

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo iedereen,

Sinds november 2021 een model Y aangeschaft. Ben dus nieuw hier.

Vandaag opgemerkt dat de zwarte kleur van de raamlijsten verdwijnt in de vorm van lijntjes in allerlei vormen.
Het is het best te omschrijven als fijne krasjes. Mocht dit nu op één plaats zijn...doch dit is zichtbaar op alle raamlijsten.

Zijn er hier nog mensen?

Afspraak gemaakt met Service Center.

IMG_5672.JPG
IMG_5674.JPG
 
Bedankt allemaal voor jullie antwoord.

Via sms contact gehad met Service Center en zij spreken van een externe oorzaak wat niet onder garantie valt.
Dinsdag heb ik een afspraak. Ik kon namelijk niet alle foto's uploaden wegens een beperking tot 5 in de app.

Wou hier eens polsen of nog eigenaars dit voorhadden.
Misschien vandalisme maar raar dat het enkel de raamlijsten zijn.(?)
Gebruikssporen na vijf maand...?

Ik hou jullie op de hoogte.
 
  • Helpful
Reactions: Nielsjah95
Bedankt allemaal voor jullie antwoord.

Via sms contact gehad met Service Center en zij spreken van een externe oorzaak wat niet onder garantie valt.
Dinsdag heb ik een afspraak. Ik kon namelijk niet alle foto's uploaden wegens een beperking tot 5 in de app.

Wou hier eens polsen of nog eigenaars dit voorhadden.
Misschien vandalisme maar raar dat het enkel de raamlijsten zijn.(?)
Gebruikssporen na vijf maand...?

Ik hou jullie op de hoogte.
Los van de oorzaak, het is erg balen en hopelijk is het op te lossen! Weet niet of deze strips makkelijk te poetsen/polijsten/met lakstift te repareren zijn. We wachten het oordeel van het SeC af en horen graag wat de uiteindelijk oplossing is.
 
Hallo iedereen,

Hierbij wat feedback.
Zoals reeds meegedeeld had ik een afspraak met het Service Center. De medewerker vond de schade ook eigenaardig doch houdt het op een externe oorzaak. Mede gelet op het feit dat ze dit nog nooit eerder gezien hebben.
Zoeken nu samen naar een oplossing.
 
  • Like
Reactions: FlyinRhy