TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

Zwitserland Trip : 25 Mei - 28 Mei

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Paulo Soares, May 14, 2017.

1. Paulo Soares

Paulo Soares Member

Hallo daar,

Ik ben niet zo bekend met Zwitserland maar zie mooie foto's voorbij komen . We
    willen dus ook een keertje die kant op. Ik krijg bezoek uit Portugal en deze mensen
    hebben nog nooit mooie bergen gezien. Ik trouwens ook niet o_O

Omdat het om een paar dagen was ik van plan om het bij Noord Zwitserland te houden.
    Ik vroeg me af of jullie tips, namen van hotels en routes kunnen adviseren.

Alvast bedankt voor jullie hulp :):)

Paulo / S70

2. CJA Hulskamp

CJA Hulskamp Active Member

Via Basel naar Zwitserland en dan naar Interlaken. Vanuit hier kun je naar Grindelwald en de tandradbaan nemen naar JungfrauJoch. Sta je letterlijke tussen de de hoogste toppen van de Alpen. Daarna verder richting Luzern en het vierwoudenmeer. Ga daar naar het plaatsje Stoos en neem de stoeltjeslift naar Fronalpstock. Je kunt daar ook nog naar Engelberg en met de roterende gondellift naar de bergtop Titlis. Zeer mooi panaroma daar. Het rondje kun je gewoon op SuC doen of eventueel iets bijladen in hotelovernachtingen.

edit: zie trouwens dat op die route ook wat behoorlijk DeC aanwezig zijn

• Like x 2
    • Informative x 1
  3. Edi99

Edi99 Egbert Dijkstra

De Grand Tour of Switzerland al eens bekeken? het zuidelijke gedeelte heb ik vorig jaar gereden. Staat helemaal aangeven.

Schermafbeelding 2017-05-14 om 15.39.31.jpg

• Like x 1
    • Love x 1
  4. Hans Noordsij

Hans Noordsij Well-Known Member

Als je in Luzern bent is een dagtrip Pilatus ook de moeite waard. Je hebt dan een bootreis over het Vierwoudstedenmeer, een flinke rit met de tandradbaan, leuk bezoek aan de top, gondelkabelbaan en busritje :) naar startpunt ineen. En inderdaad, geen zorgen over laden. Superchargers te over in Zwitserland en steeds meer destination chargers.Wel uitkijken met eten want het is wat dat betreft een duur land. Maar er is een prachtige trip van te maken.

5. kwenix

kwenix Member

Edi99, wat bedoel je met 'helemaal aangegeven' ?
    Dat er speciale wegwijzers staan langs heel de route ?

Share This Page