Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Na de succesvolle verkoop van mijn M3 LR uit 2019 een nieuwe M3 RWD aangekocht in basis uitvoering. Direct nieuwe velgen incl. banden laten plaatsen en op de standaard 18 inch winterbanden laten zetten.

Per direct in de verkoop :
4 x Michelin E PRIMACY 235/45 R18 98V T2 XL

Geleverd op Tesla per eind April met DOT 05/2024.

Heb je een M3 en zijn je 18" banden toe aan vervanging dan zou dit een voordelige optie kunnen zijn.

Kunnen ook geleverd worden met BTW factuur en/of met montage bij de lokale bandenboer. (17,50 per band, oude zelf afvoeren)

Prijs € 400,- (prijs nieuw bij de online bandengroothandels meer dan 200 euro per band)
 
ik heb een specifieke Tesla 275/35 R21 Pirelli band te koop
Zat op mijn MYP maar door een verkeerde diagnose omdat men dacht dat de band lek was en die niet gemaakt kon worden door het schuim aan de binnenkant is de band vervangen. Na het vervangen liep de band nog steeds langzaam leeg en bleek uiteindelijk het ventiel te zijn. Ik heb een hoop gezeur ter plaatse gehad maar einde van het verhaal heb ik de nieuwe band betaald en nu dus een prima band over die nog geen 500km heeft gelopen en een dot van week 48 van 2023 heeft
Staat ook op marktplaats te koop
vraagprijs € 199,-

IMG_4189.jpeg

IMG_4187.jpeg

IMG_4186.jpeg
 
Na de succesvolle verkoop van mijn M3 LR uit 2019 een nieuwe M3 RWD aangekocht in basis uitvoering. Direct nieuwe velgen incl. banden laten plaatsen en op de standaard 18 inch winterbanden laten zetten.

Per direct in de verkoop :
4 x Michelin E PRIMACY 235/45 R18 98V T2 XL

Geleverd op Tesla per eind April met DOT 05/2024.

Heb je een M3 en zijn je 18" banden toe aan vervanging dan zou dit een voordelige optie kunnen zijn.

Kunnen ook geleverd worden met BTW factuur en/of met montage bij de lokale bandenboer. (17,50 per band, oude zelf afvoeren)

Prijs € 400,- (prijs nieuw bij de online bandengroothandels meer dan 200 euro per band)
Inmiddels gereserveerd voor T-Rob
 
  • Like
Reactions: T-Rob