Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Motor voor uitgeschakeld

This site may earn commission on affiliate links.
Bij het wegrijden (MY 2023) een knal geluid, alsof ik in een put reed.
Daarna direct de melding vermogen verlies en volgende screenshots. Doesn't look to good?

Iemand met eenzelfde ervaring?
1000030238.jpg
1000030237.jpg
 
Welkom op het forum. Zo’n melding in je auto is natuurlijk erg vervelend voor je!
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat probleem hier op heet NL/BE deel eerder langs heb zien komen.
Je kan ook op het gehele forum zoeken door de vergelijkbare Engelse zoekterm "Pull over Immediately” te gebruiken.
Dat heb ik even kort gedaan en lees over problemen met de kabelboom of de converter.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om er niet verder mee rijden.
Snel contact leggen met een Tesla Servicecenter is m.i. het beste; zij kunnen het verder voor je uitzoeken.
Ik weet niet wat het beleid nu is, maar ik zou wel om een vervangende auto vragen als ze hem daarvoor wellicht langere tijd nodig hebben.
 
Welkom op het forum. Zo’n melding in je auto is natuurlijk erg vervelend voor je!
Ik kan mij niet herinneren dat ik dat probleem hier op heet NL/BE deel eerder langs heb zien komen.
Je kan ook op het gehele forum zoeken door de vergelijkbare Engelse zoekterm "Pull over Immediately” te gebruiken.
Dat heb ik even kort gedaan en lees over problemen met de kabelboom of de converter.

Persoonlijk zou ik er voor kiezen om er niet verder mee rijden.
Snel contact leggen met een Tesla Servicecenter is m.i. het beste; zij kunnen het verder voor je uitzoeken.
Ik weet niet wat het beleid nu is, maar ik zou wel om een vervangende auto vragen als ze hem daarvoor wellicht langere tijd nodig hebben.
Stond Elon er niet prat op dat je met een AWD altijd verder kon rijden, mocht één van de motoren uitvallen?
 
Stond Elon er niet prat op dat je met een AWD altijd verder kon rijden, mocht één van de motoren uitvallen?
Niet als de oorzaak van het uitvallen bij de kabelboom ligt. Misschien is er niet eens een probleem met de motor zelf.
Ik had dat ook ooit met mijn MS. Waarschuwing tijdens het rijden dat er onderhoud nodig was en dat de wagen niet meer zou starten. De melding klopte. Hij vertrok niet meer. Oorzaak was kabelboom.
Waarom rijdt hij eerst nog de rit probleemloos uit, inclusief vol vermogen en AP, om daarna niet meer te vertrekken?
 
  • Informative
Reactions: OttoR