Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Leveringen Model Y RWD Europa

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben nieuw op dit forum en heb stiekem met jullie meegelezen ...
Ook ik durf er thuis nauwelijks meer over te praten.
Zojuist na maanden refreshen van de app etc nu net een VIN gekregen :p
(maar eerlijk gezegd denk ik dat deze niet klopt want start met LRW i.p.v. 5JY (wat volgens internet de start is van elke VIN bij Tesla)

Mijn verwacht leverdatum is tussen 9 december en 23 december ...
Ik heb een RWD blauw/zwart/20" inch (zonder trekhaak) besteld ...
 
  • Like
Reactions: majo-03
Ik ben nieuw op dit forum en heb stiekem met jullie meegelezen ...
Ook ik durf er thuis nauwelijks meer over te praten.
Zojuist na maanden refreshen van de app etc nu net een VIN gekregen :p
(maar eerlijk gezegd denk ik dat deze niet klopt want start met LRW i.p.v. 5JY (wat volgens internet de start is van elke VIN bij Tesla)

Mijn verwacht leverdatum is tussen 9 december en 23 december ...
Ik heb een RWD blauw/zwart/20" inch (zonder trekhaak) besteld ...
sorry LRW is China natuurlijk 😁
 
Thx! en net even VIN gedecodeerd ... batterij LFP (maar was te verwachten) en officieel modeljaar 2023 ..
Ik heb eerder alle vragen gezien over de uitrusting ... ik laat tegen die tijd wel weten wat het is geworden.
En ik zag dat je eventueel kunt zien op welk schip die zit?
De schepen die de laatste tijd zijn vertrokken hebben allemaal geen mogelijkheid om te checken of VIN op de boot staat. Je kan de Tesla Assistent bellen en hiernaar vragen. Vandaag hebben een aantal Duitse en Franse gebruikers dit gedaan na VIN ontvangst, TA gaf hierbij aan dat deze op G Poseidon stond. Aangezien jij ook vandaag een hit hebt is de kans zeer groot dat de auto ook op deze boot staat.
 
Thx! en net even VIN gedecodeerd ... batterij LFP (maar was te verwachten) en officieel modeljaar 2023 ..
Ik heb eerder alle vragen gezien over de uitrusting ... ik laat tegen die tijd wel weten wat het is geworden.
En ik zag dat je eventueel kunt zien op welk schip die zit?
Oh ja ... ik moest accepteren dat er geen sensors meer op zitten ... kortom dat weet ik in ieder geval zeker ;-)
 
Zoals ik vorige week al aangaf is het bij mij al een definitieve afleverdatum. Was dus gebeld om het in te plannen. Hij zit op de Carrera. Maar blijkbaar spelen ze heel weg op safe want ik heb hem gepland op 7 dec wat de eerste mogelijkheid was volgens hem.
Wanneer heb je het besteld? Ik heb een hide vin en gebeld met Tesla waarom het niet in de app/tesla account niet de vin is gekoppeld. Geeft aan dat ik wel een vin heb en is gekoppeld maar de update nog komt.. of als er iets mis gaat met de boot., of de auto heeft krassen of dergelijke dat je dan een ander krijgt toegewezen. Ze willen safe gaan spelen, maar vind het raar waarom ik het niet op de account zie.
 
Schijnbaar zit die van jou niet op de RCC Amsterdam want die is weer onderweg naar de Suez kanaal en gaat niet naar Zeebrugge.

Die heeft zijn auto’s gelost in Koper en gaat dan waarschijnlijk weer een nieuwe lading Tesla’s ophalen. Het welbekende sms’je krijg je volgens het “internet” alleen als je auto weer opnieuw aan land komt.

De afspraak staat en is overal terug te vinden in de app en online.

1668533471382.jpeg
 
Wanneer heb je het besteld? Ik heb een hide vin en gebeld met Tesla waarom het niet in de app/tesla account niet de vin is gekoppeld. Geeft aan dat ik wel een vin heb en is gekoppeld maar de update nog komt.. of als er iets mis gaat met de boot., of de auto heeft krassen of dergelijke dat je dan een ander krijgt toegewezen. Ze willen safe gaan spelen, maar vind het raar waarom ik het niet op de account zie.
Eh je hebt gelijk ... ik heb ook een hidden VIN (excuus; de chrome extensie gebruikt hiervoor) .. En ik heb mijn order dacht 30 augustus geplaatst.
 
Wanneer heb je het besteld? Ik heb een hide vin en gebeld met Tesla waarom het niet in de app/tesla account niet de vin is gekoppeld. Geeft aan dat ik wel een vin heb en is gekoppeld maar de update nog komt.. of als er iets mis gaat met de boot., of de auto heeft krassen of dergelijke dat je dan een ander krijgt toegewezen. Ze willen safe gaan spelen, maar vind het raar waarom ik het niet op de account zie.
Mijn VIN zie ik ook nog niet in mijn account zoals ik dat wel zie bij mijn andere Tesla. Maar dat komt pas bij aflevering. VIN is bij mij hidden en ook op de eindfactuur te vinden.
Je VIN is pas echt definitief als hij afgeleverd wordt aan jou. Maar bij >99% zal het gelijk blijven.

Besteld op 26-8.
 
Die heeft zijn auto’s gelost in Koper en gaat dan waarschijnlijk weer een nieuwe lading Tesla’s ophalen. Het welbekende sms’je krijg je volgens het “internet” alleen als je auto weer opnieuw aan land komt.

De afspraak staat en is overal terug te vinden in de app en online.

View attachment 874874
Oke, dat is logistiek gezien niet de goedkoopste optie. Zullen vast niet veel voor NL op hebben gezeten. Wel heel leuk, komt voor jou al heel dicht bij.
 
Nee inderdaad, lijkt me ook niet de goedkoopste optie logistiek gezien. Ze zullen vast wel hun redenen hebben en gezien de drukte op andere havens, ben ik super blij.

Pas 30-09 besteld en schijnbaar ontvang ik mijn auto binnen 2 maanden. Voelt af en toe niet fair aan t.o.v. anderen die eerder besteld hebben, maar zelfs een TA heeft geen invloed op het toewijzen van een vin. Dus het moest gewoon zo lopen 😉

Ps: er zaten ook enkele demo auto’s op het schip. Test rijden in de rwd zal eind Nov dus ook mogelijk zijn voor degene die al een voorproefje willen. Moet nog blijken welke vestigingen allemaal voorzien worden.
 
Hoeft niet! Gewoon geluk met configuraties die op boten stonden. C'est la vie :)

Al begin ik nu wel te balen als dag 1 besteller dat er wederom niks voor mij op G Poseidon zat. Al de vierde boot voor NL die we missen na eerder RCC Amsterdam, Carrera, Tokyo Ace. o_O
Ik vind de berichten nog vrij beperkt met betrekking tot de VIN’s op G Poseidon. Zeker gezien het aantal Tesla’s op dat schip.

Kan het niet dat de echte shower nog moet komen? Heb bijvoorbeeld nog nergens een witte MY gemeld zien worden. Die staan er sowieso in grote getale op.
 
Hoeft niet! Gewoon geluk met configuraties die op boten stonden. C'est la vie :)

Al begin ik nu wel te balen als dag 1 besteller dat er wederom niks voor mij op G Poseidon zat. Al de vierde boot voor NL die we missen na eerder RCC Amsterdam, Carrera, Tokyo Ace. o_O
Bij tesla roepen ze dat auto zeker tussen kerst en oud en nieuw geleverd gaat worden......Heb er zelf geen vertrouwen meer in als op de G Poseidon geen y voor mij bijzit is de laatste boot in de rij volgens mij die onderweg is vanuit Shanghai..... maar geef ze bij tesla tot begin december nog voordeel van twijfel ander cancel ik de bestelling en ga op zoek naar occasion
 
Ik vind de berichten nog vrij beperkt met betrekking tot de VIN’s op G Poseidon. Zeker gezien het aantal Tesla’s op dat schip.

Kan het niet dat de echte shower nog moet komen? Heb bijvoorbeeld nog nergens een witte MY gemeld zien worden. Die staan er sowieso in grote getale op.
Ik hoop met je mee, maar ik heb nog geen andere berichten gezien waaruit blijkt dat er vanaf een boot meerdere VIN batches worden uitgegeven op verschillende dagen. Iemand anders wel?
 
Mijn VIN zie ik ook nog niet in mijn account zoals ik dat wel zie bij mijn andere Tesla. Maar dat komt pas bij aflevering. VIN is bij mij hidden en ook op de eindfactuur te vinden.
Je VIN is pas echt definitief als hij afgeleverd wordt aan jou. Maar bij >99% zal het gelijk blijven.

Besteld op 26-8.
Ik heb geen eindfactuur. Alleen bestelovereenkomst. Wel een hiden VIN.

Ben ik de enige die een verborgen vin heeft zonder “eindfactuur”?