Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

S|3|X|Y knob

This site may earn commission on affiliate links.
€200 voor een knop. In pre-order. I don’t know, zoveel last heb ik er niet van, en hij zit dan wel schromelijk in de weg voor m’n zonnebril vakje. Dat klepje is al onhandig omdat hij zo snel / makkelijk weer dicht gaat.
 
De makers van de SEXY buttons hebben een nieuw accessoire ontwikkeld en dat ziet er best gelikt uit. Zal niet voor iedereen zijn, maar design wise zeker geslaagd.

Ik vraag mij altijd af wat het nut is van zo’n knop. In basis staat bij mij altijd alles op auto en hoef ik vrijwel nooit iets in te stellen. Als ik al iets wil aanpassen is het standaard Tesla menu zo eenvoudig en intuïtief opgebouwd dat je heel snel de gewenste aanpassing hebt gedaan.
Als je zo’n knop nodig hebt, had je naar mijn idee beter een BMW kunnen kopen.
 
Deze snap ik totaal niet inderdaad. Je moet nu lijkt het nog steeds door een “menu”. Juist het voordeel van de S3XY buttons, zou ik het blind kunnen bedienen vinden. Dit is tevens nog een stuk lager als het scherm. Jammer.. als er nog iets van feedback op zou zitten, dat je blind kan doen zou super zijn, maar dat lijkt er niet op te zitten.
 
Ieder zijn/haar smaak. Ik gebruik steeds meer voice commando's. En op zich wijzig ik weinig anders tijdens het rijden dan spotify/radio. Temperatuur instellen bij wegrijden....