Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij willen meer reputatiepunten zoals de Amerikanen!

This site may earn commission on affiliate links.
We zullen weer opnieuw moeten beginnen? Maar hoe....? Degene die dat uit kan leggen krijgt van mij een puntje :rolleyes:

Als je op het nummertje van de post klikt (rechtsbovenaan elke post #xx)
  1. kun je allerlei interessante dingen doen. Die gaan vast ook als likes meetellen, althans sommige daarvan. Kun je je eigen post viral laten gaan.
  2. De mogelijkheden zijn eindeloos.
  3. Waarschijnlijk wordt het leuker dan we dachten :rolleyes:
 
:cool: Kun je me een instructie geven hoe ik je hiervoor kan belonen? ;)

Ik zie van alles over sharen op allerlei sites enzo maar voordat dit forum er was kwam ik niet verder dan mijn mail en af en toe een forum over een spelletje om mods te downloaden totdat ik weer n wachtwoord vergeten was...
 
Flesje wijn?

En waar klik je dan op? ;)
Ik dacht trouwens dat we hier alleen maar mountain dew of blikjes fout bier hadden... maar flesjes wijn onder je foto lijkt me wel chique! :)

Overigens... omdat ik zelden wijn drink weet ik nooit wat ik met de flesjes moet doen die ik beleefd aanneem... dus mocht je een keer in de buurt vd kempen zijn, dan kijken we wel in de kelder wel welke je goedkeuring kan wegdragen (en welke we voor het aanmaken van de sla moeten gaan gebruiken ;)) dus kom gerust eens langs... wie weet? :)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: BobbyKings
En waar klik je dan op? ;)
Ik dacht trouwens dat we hier alleen maar mountain dew of blikjes fout bier hadden... maar flesjes wijn onder je foto lijkt me wel chique! :)

Overigens... omdat ik zelden wijn drink weet ik nooit wat ik met de flesjes moet doen die ik beleefd aanneem... dus mocht je een keer in de buurt vd kempen zijn, dan kijken we wel in de kelder wel welke je goedkeuring kan wegdragen (en welke we voor het aanmaken van de sla moeten gaan gebruiken ;)) dus kom gerust eens langs... wie weet? :)

Ik weet niet hoe groot je kelder inmiddels is.....groot genoeg om er een special Tesla event van te maken ? :p
 
  • Funny
Reactions: AnalysiZ
Heb de blikjes weer gevonden denk ik.

image.jpeg
 
Dito... en iedereen in het draadje eigenlijk (deze post is dan weer informatief, maar je kunt m natuurlijk ook liken of zelfs loven, en het kan natuurlijk ook als helpful gezien worden dat ik ze uitdeel... op naar het volgende kwartet.... Zullen we overigens afspreken dat een kwartet aan beoordelingen pas echt een kwartet is als je van elk 4 hebt? Of wordt deze bijdrage daarmee funny? Dan zou ik voor een kwintet kunnen gaan.. maar dan wel alles maal 5!
 
  • Funny
Reactions: Thor and jm71
Dito... en iedereen in het draadje eigenlijk (deze post is dan weer informatief, maar je kunt m natuurlijk ook liken of zelfs loven, en het kan natuurlijk ook als helpful gezien worden dat ik ze uitdeel... op naar het volgende kwartet.... Zullen we overigens afspreken dat een kwartet aan beoordelingen pas echt een kwartet is als je van elk 4 hebt? Of wordt deze bijdrage daarmee funny? Dan zou ik voor een kwintet kunnen gaan.. maar dan wel alles maal 5!

Moeten we dan niet voor een sextet gaan ?;)
 
  • Funny
Reactions: AnalysiZ
Begint dat gedoe met Flippo's sparen nu weer opnieuw? Wat is er op tegen om dit nieuwe systeem te gebruiken waar het voor bedoeld is?

Dit is een stuk beter dan wat er was en stelt je dus ook in staat om waardering uit te spreken voor leuke of inhoudelijke posts. Het helpt nieuwe lezers ook om het kaf van het koren te scheiden. Enige form van reputatie uitdelen waar dat niet bedoeld is haalt het systeem onderuit en zorgt er ook voor dat echt goede inhoud niet meer komt bovendrijven.

Voor iedereen met een bijzondere affiniteit met verzamelen heb ik een andere suggestie: Lees meer :)