JoostG
Member
De Y RWD heeft volgens mij exact dezelfde audio als AWD en P, dacht ik. RWD LR zal niet anders zijn.Begreep dat ie in ieder geval geen mistlampen heeft. Dus ik verwacht ook geen premium audio.
Verschil in audio geldt voor de M3
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Y RWD heeft volgens mij exact dezelfde audio als AWD en P, dacht ik. RWD LR zal niet anders zijn.Begreep dat ie in ieder geval geen mistlampen heeft. Dus ik verwacht ook geen premium audio.
Wij hebben een 2024 RWD standaard. Alleen in US hebben die geen premium audioBegreep dat ie in ieder geval geen mistlampen heeft. Dus ik verwacht ook geen premium audio.
Dan zal het misschien vooral nog voor de MIC zijn geweest. In 2023 was er sprake van een verschil in audio tussen de MIC RWD en de MIG/MIC AWD.Wij hebben een 2024 RWD standaard. Alleen in US hebben die geen premium audio
Volgens mij niet hoor, alle varianten uit Shanghai hadden premium audio in de MYDan zal het misschien vooral nog voor de MIC zijn geweest. In 2023 was er sprake van een verschil in audio tussen de MIC RWD en de MIG/MIC AWD.
jazeker, volgens de tesla nl site iig wel. Tis een beetje zoeken, maar klik op de details knop van het interieur bij het configureren. Daar zie je ongeacht de versie altijd dezelfde audio met sub. Iets minder dan de 3 LR, maar wel premium te noemen. En wat ik hiervoor las over ee mistlampen kan ik ook onderschrijven. De achterbankverwarming zit ook in. Dus mijn samenvatting: je krijgt 2 minder aangedreven wielen, 0.9 sec langzamer naar de 100 en geen mistlampen voor.... Voor 3k minder. Of zoals ik die woensdag (expres) een AWD bestelde, voor 1k minder.Volgens mij niet hoor, alle varianten uit Shanghai hadden premium audio in de MY
Mijn gok: een variabele in de software een iets hogere waarde gegeven.Wel apart dat er een seconde verschil zit in de 0-100km/h tijd tussen de SR en LR RWD. Zou de motor iets sterker zijn? Of zelfde motor maar anders aangestuurd?
Dat zal 250 zijn omdat de batterij meer laadstroom aankan.Laad de RWD LR ook met 250 of met 170 net als de gewone RWD? Ik kan weinig technische details vinden op de Tesla site.
Als ik binnenkort opnieuw moet kiezen twijfel ik serieus. 3k is een boel geld voor awd, mistlampen en .9 seconde.
Ik vermoed omdat de AWD 19” een schatting is en de andere gegevens “gecertificeerd”, aldus de configurator op de Tesla website.Dat is wel raar ja. Op de configuratiepagina staat prominent een range van 533 km voor de AWD en 600 voor de RWD. Deze site heeft dat blijkbaar klakkeloos overgenomen. Die 533 km voor de AWD geldt echter voor de 20" velgen. Bij de RWD adverteren ze wel de range van 19" velgen. Waarom zouden ze dat niet bij de AWD hetzelfde doen?
<Edit> dit wordt iets duidelijker in een tabelletje:
... 19" 20"
RWD 600 565
AWD 565 533
Waarom adverteert Tesla de dikgedrukte nummers als 19" de standaard velgmaat is?
Ik vermoed omdat de AWD 19” een schatting is en de andere gegevens “gecertificeerd”, aldus de configurator op de Tesla website.
... | 19" (gedeclareerd / gemeten) | 20" (gedeclareerd / gemeten) |
LR AWD | n/a | 533 / 547 |
LR RWD | 600 / 605 | 565 / 579 |
Erg tevreden met de MY maar mis wel de luchtvering van de MS. Zijn er bedrijven in NL die luchtvering in MY's plaatsten?
+1, de highland is bijna te vergelijken met de s, de YP helemaal nietErg tevreden met de MY maar mis wel de luchtvering van de MS. Zijn er bedrijven in NL die luchtvering in MY's plaatsten?