Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
IMG_6115.JPG
.
IMG_6057.JPG
 
Dat was een eis van de EU. 😊
Ja, maar past het als ze zo staan?

Meestal (in mijn waarneming tot nu toe: altijd) staan ze midden achter het vak. De kabel kan dan links- en rechtsachter komen. Hier staan ze zo dat linksachter[*] geen probleem is, maar krijg je ze langs de auto als je aansluiting aan de verkeerde kant gemonteerd is?

[*] "The left side, which is the right side, and not the right side, which is the wrong side" - Bjørn Nyland
 
Ja, maar past het als ze zo staan?

Meestal (in mijn waarneming tot nu toe: altijd) staan ze midden achter het vak. De kabel kan dan links- en rechtsachter komen. Hier staan ze zo dat linksachter[*] geen probleem is, maar krijg je ze langs de auto als je aansluiting aan de verkeerde kant gemonteerd is?

[*] "The left side, which is the right side, and not the right side, which is the wrong side" - Bjørn Nyland
Die kabels zijn best wel lang, ik denk dat het wel meevalt.
 
Heb je er uiteindelijk nog eentje kunnen vinder? :)

Wel raar dat ze die V4's aan de zijkant hebben gezet. De kabels zijn toch ook weer niet zo lang dat de ze laadpoorten aan de verkeerde kant kunnen bereiken?
Laadpoort linker kant van de auto, achteruit inparkeren, laadpoort aan de rechterkant van de auto, vooruit inparkeren. Als het dan nog niet lukt ben je een prutser 😁
 
  • Like
Reactions: PriOkkie