Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Off topic draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de eerste keer in 11 jaar terug aan een benzinestation. En het zal niet de laatste keer zijn de komende weken.
20240512_141518.jpg
20240512_141526.jpg
 
Even proberen in Off-Topic.

We gaan een nieuwe auto toevoegen aan ons ' wagenpark'. Geen Tesla, maar een Fiat 500E Cabrio, die als 2e auto naast mijn Model Y komt te staan.

Het is een superleuke auto, maarrrrr... er zit geen achteruitrijcamera op en we willen deze wel graag laten retrofitten. Omdat op dit forum veelvuldig auto's worden aangepast, hebben jullie wellicht een paar goede adressen in de regio Arnhem, Apeldoorn, Zwolle, Deventer waar ik eens kan informeren wat zo'n retrofit gaat kosten?

Mijn dank voor mogelijke installatie-adressen is groot....

fiat 500e C.png
 
  • Like
Reactions: SpaceWagon
Echt off topic:

ik ging zeker nooit aan politiek ging doen, zelfs bedrijfspolitiek gaat me niet goed af…
Maar de knoeiboel die ze er in België van maken (ik beperk me even tot België en onthoud me van commentaar op de Nederlandse politiek) is hemeltergend.
Bij de debatten zitten de partijvoorzitters gewoon weer ruzie te maken als kleine kinderen.
Ik wil de Belgen hier alvast graag uitnodigen om het partijprogramma van Volt België even te checken op Volt België: Toekomst, made in Europe.

Extremen worden sowieso al uitgesloten (rechts toch) en rond nieuwe centrumpartijen bouwt de belgische particratie een cordon mediatique. Volt is in NL al zeker gekend, heeft al verschillende verkozenen op verschillende niveaus, maar in België moeten we nog vechten om onze plaats op te eisen.

Dit moest toch gewoon even van m’n hart.
Stem verstandig op 9 juni (en 6 in NL)!
 

Attachments

  • IMG_5188.jpeg
    IMG_5188.jpeg
    626.3 KB · Views: 1
De debatten hier in NL zijn ook tenenkrommend. Goed debatterende politici worden worden in een hoek geduwd als ze te genuanceerd zijn. Laatst nog een "we moeten volledig los koppelen van China, en het enige antwoord is ja" aangehoord, en mijn vertrouwen in de politiek kelderde.

Naar mijn idee is de huidige politieke sfeer veroorzaakt doordat we nu denken als consumenten, en gewend zijn geraakt om overtuigd te raken door emoties ipv rede. Als je oplet zie je veel parallellen tussen reclames en hoe men tegenwoordig praat. De term die ik voor dit soort denken gebruik is "binair denken", maar er is nog niet echt een officiële term. Je vind echter wel al voldoende artikelen met de zoekwoorden "binary thinking nuance".

Ik zoek dus gewoon een partij die niet binair debatteert, en ben erachter gekomen dat het slechts enkele individuen zijn die nog staan voor nuance. Hoe is Volt daarin?