Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kleurcode Aerovelgen?

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo mede-Teslafanaten! Sinds enkele weken ben ik een trotse bezitter van model 3 met Aerovelgen. Fantastische auto, wat een feest, helaas nu al wel voorzien van beschadigde velgen... :(( De kleurcode van de donkergrijze velgen kan ik echter nergens achterhalen, wie kan mij hiermee verder helpen? Bedankt alvast!
 
Pas toch ook op met deze beschermers. Meerdere voorbij zien komen waar ze onder het rijden los kwamen met gevolg nog meer schade.

Ik weet niet of je het dan specifiek over Alloygators hebt of over goedkopere velgbescherming dingen.
Bij Alloygator laten ze de banden leeglopen, moet het echt met een hamer ertussen geslagen worden en wordt de boel nog verlijmd ook, daarna banden oppompen zodat alles helemaal samengedrukt wordt, alleen buitenste rand valt over de velgrand heen, rest zit tussen velg en band geklemd.
Lijkt me heel erg sterk dat dit onder het rijden los komt?? Of je moet circuits rijden met curbstones ofzo ;)
 
Ik weet niet of je het dan specifiek over Alloygators hebt of over goedkopere velgbescherming dingen.
Bij Alloygator laten ze de banden leeglopen, moet het echt met een hamer ertussen geslagen worden en wordt de boel nog verlijmd ook, daarna banden oppompen zodat alles helemaal samengedrukt wordt, alleen buitenste rand valt over de velgrand heen, rest zit tussen velg en band geklemd.
Lijkt me heel erg sterk dat dit onder het rijden los komt?? Of je moet circuits rijden met curbstones ofzo ;)
De twee die ik ken hadden de Alloygators onder de X en deze kwamen los op de snelweg. Behoorlijk lakschade tot gevolg.
 
D
Ik weet niet of je het dan specifiek over Alloygators hebt of over goedkopere velgbescherming dingen.
Bij Alloygator laten ze de banden leeglopen, moet het echt met een hamer ertussen geslagen worden en wordt de boel nog verlijmd ook, daarna banden oppompen zodat alles helemaal samengedrukt wordt, alleen buitenste rand valt over de velgrand heen, rest zit tussen velg en band geklemd.
Lijkt me heel erg sterk dat dit onder het rijden los komt?? Of je moet circuits rijden met curbstones ofzo ;)
Dat ze verlijmd worden klopt niet volgens mij maar bij Tesland.nl tevens importeur voor Alloygator kunnen ze je daar alles over vertellen.
 
D

Dat ze verlijmd worden klopt niet volgens mij maar bij Tesland.nl tevens importeur voor Alloygator kunnen ze je daar alles over vertellen.

De uiteinden worden als ze op maat tegen elkaar geknipt zijn wel degelijk met een kapje erover verlijmd aan elkaar hoor! Lijm zit ook in de set, en een extra reserve kapje. Laten plaatsen bij erkende verdeler
 
Heb de alloygators op mijn MX met 22 inch en ze laten los bij de voorwielen. Heb ze al een keer weer terug erin geslagen, maar als ik lees wat hierboven staat, dan ga ik ze misschien maar weer eraf doen. Hebben me wel al 4 keer gered bij een stoeprand, maar iedere keer opkrikken, leeg laten lopen en timmeren is ook geen optie