Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Vaarwel Sander Verschuur (is3) 4 maart 1970 - 4 juni 2024

This site may earn commission on affiliate links.
Met grote verslagenheid en verdriet moet ik mededelen dat mijn zeer goede vriend, maatje, Tesla rijder in hart en nieren (2013), vrijwilliger van voormalige Stichting E-Rally Sander Verschuur hier bekent als @is3 heen is gegaan.....

Sander heeft op dinsdag 4 juni zijn welverdiende rust gevonden.

Rust zacht vriend ik zal op onze gezamelijke verjaardag 4 maart het leven namens je vieren ❤️

De uitvaart heeft ondertussen in besloten kring plaatsgevonden.
Ik heb deze post ism de kinderen van Sander hier geplaatst,
sanderrouwkaart1-jpeg.1056496


SanderRouwkaart2.jpeg
 
Met grote verslagenheid en verdriet moet ik mededelen dat mijn zeer goede vriend, maatje, Tesla rijder in hart en nieren (2013), vrijwilliger van voormalige Stichting E-Rally Sander Verschuur hier bekent als @is3 heen is gegaan.....

Sander heeft op dinsdag 4 juni zijn welverdiende rust gevonden.

Rust zacht vriend ik zal op onze gezamelijke verjaardag 4 maart het leven namens je vieren ❤️

De uitvaart heeft ondertussen in besloten kring plaatsgevonden.
Ik heb deze post ism de kinderen van Sander hier geplaatst,
sanderrouwkaart1-jpeg.1056496


View attachment 1056500

Dit is een bericht dat eveneens ik met grote verslagenheid lees, Paul.
Onvoorstelbaar en op die leeftijd, nog in de kracht van zijn leven.
Het besef komt eigenlijk nog niet goed bij mij door.
 
♥️♥️Als je de foto hebt graag delen hier
Even moeten zoeken...
Maar hier is de link.

 
Wat een triest bericht. Toen ik hier in 2017 op het forum kwam heeft Sander mij via dm berichten over en weer nog enorm geholpen met het vinden van mijn weg op het forum. In die tijd kwamen allerlei nieuwkomers hoog van de toren blazen waar Sander (en ik ook) zich enorm aan kon irriteren. Rust zacht Sander ❤️
 
  • Love
  • Like
Reactions: shthpnz and PaulW5