RobsEV
Active Member
Is Oliver Blume tegenwoordig ook al aan het twitteren?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als de verkopen van BYD en Tesla blijven stijgen wordt het wel heel erg moeilijk om Cupra nog toonbaar te maken in deze chartIs Oliver Blume tegenwoordig ook al aan het twitteren?
De vraag is even wat "verkopen" zijn bij BYD en andere Chinese merken. Zou mij niet verbazen dat een auto die al 1.5 jaar in de haven staat te wachten op verkoop, in China gewoon als verkocht voertuig wordt meegeteld:Als de verkopen van BYD en Tesla blijven stijgen wordt het wel heel erg moeilijk om Cupra nog toonbaar te maken in deze chart
Klopt. Zo had ik toen gezien dat Ford in 2023 maar 'liefst' ca 40.000 stuks Mach-E had verkocht, maar 20.000 daarvan stonden nog bij de dealers.De vraag is even wat "verkopen" zijn bij BYD en andere Chinese merken. Zou mij niet verbazen dat een auto die al 1.5 jaar in de haven staat te wachten op verkoop, in China gewoon als verkocht voertuig wordt meegeteld:
Havens in Europa staan vol met onverkochte Chinese EV's (die soms al 1,5 jaar staan)
Dat is niet zo best voor de accu, zou je zeggentopgear.nl
Noot hierbij: ik zie eigenlijk geen extra Mach-E's in het straatbeeld verschijnen. Net alsof de verkoop ervan in mekaar is gezakt.Klopt. Zo had ik toen gezien dat Ford in 2023 maar 'liefst' ca 40.000 stuks Mach-E had verkocht, maar 20.000 daarvan stonden nog bij de dealers.
De vraag is even wat "verkopen" zijn bij BYD en andere Chinese merken
Dat komt vast door de submerken ? Net als MG die het best goed doet in de UK voor eenAlle ogen zijn steeds gericht op BYD maar het is met name Geely wat serieus aan de weg timmert in Europa.
View attachment 1037995
Dat komt vast door de submerken ? Net als MG die het best goed doet in de UK voor eenEngelsChinees merk.
Was om de gemiddelde uitstootrechten naar beneden te krijgen.Klopt. Zo had ik toen gezien dat Ford in 2023 maar 'liefst' ca 40.000 stuks Mach-E had verkocht, maar 20.000 daarvan stonden nog bij de dealers.
Tijd voor de politiek om eens op te houden met de prijs van brandstoffen betaalbaar te houden.Eindelijk zijn er genoeg EVs en zijn de doelstellingen voor klimaatneutraal zeer duidelijk, maar wil Jan Lul gewoon vroemvroem
Wel in heel de EU dan. Want nu rijden er vele nog de grens over.Tijd voor de politiek om eens op te houden met de prijs van brandstoffen betaalbaar te houden.
Noot hierbij: ik zie eigenlijk geen extra Mach-E's in het straatbeeld verschijnen. Net alsof de verkoop ervan in mekaar is gezakt.
Dat verklaart veel, en ziet er dramatisch uit.
Zouden die 2021 wagens ondertussen al echt verkocht zijn.
Die van 2021 zijn in ieder geval tenaamgesteld en er staan er nu 49 van dat bouwjaar in Nederland te koop. You do the math.Zouden die 2021 wagens ondertussen al echt verkocht zijn.
Je kan die Peugeots nu ook bij Cardoen vinden op voorraad.Ook Europese merken doen mee aan deze praktijk. Vorige week in een garage een Peugeot e208 zien staan: ingeschreven in juli 2023 en 0 km’s op de teller.