TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC
Start a Discussionhttps://teslamotorsclub.com/tmc/tags/

automatten Tesla S omg Limburg

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by peterpijpelink, Oct 6, 2017.

1. peterpijpelink

Hallo, ik wil automatten laten maken door een bedrijf. Echter ze hebben niet de exacte maten van de automatten voor een Tesla Model S. Woont er iemand in de omgeving Susteren/Maasbree in bezit van een Model S die langs zou willen rijden bij dat bedrijf? Dan kunnen ze de maten opmeten en krijg ik een offerte. Idee is om de matten te laten voorzien van een logo in kleur en met betere bevestiging voor de achtermat :)

Mogelijk als er meer mensen mee willen doen kunnen we iets organiseren met een groepsaankoop. Dit bedrijf heeft voor mijn vorige auto matten gemaakt met een logo in kleur en dat was erg mooi en van goede kwaliteit.

Wie van de Tesla S Limburgers wil mij helpen :) ?

2. Riestad

Riestad Member

Eind november krijg ik mijn model S, Roermond.

3. herb_k

herb_k Member

Ik heb nog wel een origineel gebruikt setje liggen, die kan ik je toesturen. Deze kunnen ze dan als mal gebruiken. (Ik wil ze wel graag terug)

4. is3

is3 Sander Verschuur

Soms zijn die Russen nog niet zo onaardig.........;)

5. Billy

Billy Member

Heb nog een set rubberen matten voor de S liggen. Ideaal voor herfst- en winterweer. Mocht je interesse hebben, PM me maar.

6. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

ik heb vier jaar geleden voor mijn S de eigen matten laten maken. zelf opgemeten en uitgetekend in Ilustrator.
    ze passen beter dan de originele;)
    Als je wil kan ik de vector file bezorgen. stuur me maar een PM met uw mailadres dan.
    tapijten print.jpg

• Like x 1

Share This Page