Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Begin van de middag even bij SeC Amsterdam langs gereden.. stonden enkele gloednieuwe auto's te wachten voor aflevering. Dit was er een van...

IMG_9309.jpg
 
Van het weekend mijn Apple Watch op kunnen halen en vannacht is de app van Allen Wong live gegaan. Met de app kun je vanaf je Apple Watch je Tesla bekijken en bedienen. So far voor mij echt de tofste app voor de watch dus ik wou graag even met jullie delen. De app is hier te downloaden https://itunes.apple.com/au/app/remote-s-for-tesla/id991623777?mt=8&ign-mpt=uo=2

Hier even korte demo van de app met mijn eigen auto:

 
Last edited by a moderator:
Last edited by a moderator:
Last edited by a moderator:
Werkt mooi hè, heb naast deze ook al een tijdje een beta van de (gratis) app ConnectT draaien, is wat minder sophisticated maar vrijwel dezelfde functionaliteit. Denk dat deze wel public is voordat tzt de Apple Watch hier in NL uitkomt.


Tot nu toe is dit (naast het kunnen quick-readen van binnenkomende Gmail, Whatsapp en iMessage berichten) voor mij de meest gebruikte en gewaardeerde functie van de Apple Watch.
 
Last edited by a moderator: