Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
iemand toevallig ervaring met dit soort tassen?

Haha, ze zijn inderdaad heel mooi en handig. Maar ik hoef er hier niet mee aan te komen. Vertrek is morgen en ik zie nu langzaam een veelzijdig pakket aan bagages ontstaan :)

Toen we vroeger met mijn ouders gingen kamperen noemden we het een "vormeloze massa" waarmee we de bult bedoelden die op de imperiaal was te zien.

Ik zal nog wel een plaatje posten van hoe het bij ons gaat :)
 
Helaas, de groepsbuy kan momenteel niet doorgaan door een tekort aan voorraad!
Er zijn nog 2 setjes op voorraad, als je er hier 1 van besteld krijg je een koeltas voor bij je voetgedeelte met een waarde van 29,95 er gratis bij.
Na deze 2 setjes kun je pas vanaf oktober verwachten dat er nieuwe voorraad is.
Dus bestellen even mailen dat je op het forum zit en je krijgt de voetentas er gratis bij (deze ochtend waren het nog 3 setjes maar ja, weet niet wie er al 1 heeft besteld :cool::cool:)

Er is nog 1 set beschikbaar...
 
Nog even een aanvulling. De aanbieding die Jeroen communiceerde klopt niet.
Krijg net een mailtje dat die extra koeltas er alleen in zit als de group buy doorgaat. En dus niet voor de max 3 'early adopters' die de tassen nu al willen uitproberen/kopen.
Dus ook voor Jeroehn geen koele drankjes deze vakantie...

Heb in mijn antwoord uitgelegd dat ik me afvraag of hij voor die paar tientjes het risico op negatieve feedback op het forum wil lopen. Ben benieuwd naar zijn antwoord.
Horen jullie nog.
(die koeltas an sich doet er niet zo heel veel toe, ik heb net ook een koelkastje voor in de auto besteld)
 
klopt ik kreeg de mail ook net maar kom nu pas op kantoor om dit te communiceren op het forum!
dus als we de groepsbuy voor elkaar krijgen dan wel anders niet

sorry voor de miscommunicatie

- - - Updated - - -

krijg net door dat ook die laatste gewoon een koeltas krijgt! die ene maakt ze niks uit! maar dan wel graag proberen om in oktober een groepsbuy voor elkaar te krijgen :biggrin:

dus als er nog mensen zijn!? wie maakt een appart draadje aan ik kan/ wil dat niet en zou ook niet weten hoe dat moet
 
Frederik, alle edities waar je in staat opkopen en die pagina er uit scheuren, zodat men geen weet heeft van uw record!

Dan koop ik me voor dat geld liever zelf een P90D ipv een paar honderdduizend boeken :biggrin:.
En dan had ik er beter over gezwegen op dit forum...

Maar ja waarom doe je dan een recordpoging...

Ben graag discreet, maar soms moet hieraan offers brengen voor een hoger doel.
 
Dan koop ik me voor dat geld liever zelf een P90D ipv een paar honderdduizend boeken :biggrin:.
En dan had ik er beter over gezwegen op dit forum...

Maar ja waarom doe je dan een recordpoging...

Ben graag discreet, maar soms moet hieraan offers brengen voor een hoger doel.

Je zou je record natuurlijk kunnen overdoen met de hulp van een vriendelijke forumlezer met een 90D. Niet met een P90D want die zijn minder efficiënt!
 
Ben op rondreis in een camper in (een deel van) Canada en de VS en volgens mij heb ik een mega scoop te pakken. Model 3 wordt toch iets groter dan we dachten...
Tesla Camper 2.JPG
Tesla Camper 1.JPG